1 Laatst bewerkt door Corniel (04-01-12 22:47:42)

Onderwerp: SKITS Monstertijdrit 2012

In 2012 organiseren we al weer voor de zesentwintigste keer een uniek evenement in de Flevopolder. Een evenement waarin het uiterste van de deelnemers wordt verwacht wanneer zij in een individuele tijdrit over 122,55 km tegen zichzelf, tegen anderen en de wind strijden.

http://www.corniel.nl/zzz/fora/fiets_nl/2012-09-30_mtr_poster.jpg

Het maximum aantal deelnemers is 120. Wees er dus snel bij!

Aanmelden
Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar mtrhttp://www.corniel.nl/zzz/fora/aap.giftijdrijden.nl. Vermeld hierin:
- naam
- geslacht
- geboortedatum
- nationaliteit
- telefoonnummer
- verwachte eindtijd/gemiddelde snelheid
- MyLaps ProChip Transponder-nummer (huren kan ook)

Je inschrijving wordt definitief nadat je betaald hebt.

Vrijwilligers
Mocht je niet kunnen of willen meedoen als deelnemer, doen dan mee als vrijwilliger. Als onderdeel van een gezellig team maak je een leuk en bijzonder evenement mee. We zoeken o.a.:
- Starters
- Bevoorraders
- Tijdwaarnemers
- Fotografen

Links
Monstertijdrit 2011
Monstertijdrit 2010

2

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Merk op dat de meeste triatleten een andere chip hebben MyLaps, namelijk de Championchip. Helaas is deze niet compatibele. Ook dit jaar hopen we weer meerdere triatleten te verwelkomen.

3 Laatst bewerkt door Roland_Amersfoort (08-01-12 22:35:13)

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Ik doe mee. Ik ga vreselijk pijn lijden, maar dat mag de pret niet drukken. Als ik naar de uitslag van 2011 kijk, dan kan ik mezelf maar 1 doel stellen:

Niet laatste!

Hoe kan iedereen in vredesnaam zo allemachtig hard rijden?? 35+ gemiddeld alsof het niets is!

4

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Ik zou graag mee doen, maar ik doe dit jaar de halve in Keulen, denk dat 3 weken ertussen net iets te weinig van het goede is.

5

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Urban schreef:

Ik zou graag mee doen, maar ik doe dit jaar de halve in Keulen, denk dat 3 weken ertussen net iets te weinig van het goede is.

Voor mij wordt het waarschijnlijk drie weken na de halve van Almere, als die door gaat.

6

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Is het aantal ingeschreven deelnemers actueel? Oftewel; als je nog twijfelt, kan je dan die lijst een beetje in de gaten houden om te bepalen of je in zal schrijven of niet?

7

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Ook maar besloten om deze mee te doen:) eens kijken wat we er op zo'n afstand kunnen uitpersen!

8

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Leuk dat jullie meedoen! Sowieso is het leuk om te zien dat steeds meer tiratleten dit evenement weten te vinden. smile

9

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

@monkeloor: ja de lijst is actueel. Zoals je ziet kom ik hier niet dagelijks, maar ik probeer hier af en toe mijn smiley te laten zien. smile

10

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Ik ben er natuurlijk niet blij mee dat mijn streeftijd nog steeds de een na langzaamste is! Ik had stiekem gehoopt dat een paar van die tri-amateurs gingen mee doen (bij voorkeur op een driewieler) zodat ik niet als eerste weg hoef en als laatste aankom!

11

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

@Roland: Als eerste weg gaat niet gebeuren, en met het verwachte aantal deelnemers zal je waarschijnlijk binnen zijn terwijl de laatste renners net aan hun tweede rondje zijn begonnen. wink

Gewoon zo hard fietsen als kan, je kan met de huidige startlijst in ieder geval twee mensen inhalen. smile Daar staat nu 40 mensen op, ik gok dat er nog wel zo'n 80 volgen. smile

12

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Vorig jaar meegedaan, en in de laatste ronde zodanig stukgegaan dat 25 km/u vasthouden (wind tegen, dat wel) nog een behoorlijke opdracht was. Dit jaar ga ik niet meedoen, omdat ik in Almere weer de hele doe.

13

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Nog tweeënhalve maand en dan is het zover, dan gaat de 26e Monstertijdrit van start. Met 106 inschrijvingen (waarvan 74 bevestigd) begint het startveld zich aardig te vullen. Als je dus nog mee wilt doen, moet je snel zijn!

Het startveld is inmiddels zeer internationaal: naast een sloot Nederlanders zijn er maar liefst 23 Belgen, 1 Duitser, 1 Italiaan en 1 Amerikaan.

14 Laatst bewerkt door jsport (12-07-12 18:20:22)

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Sorry, ik heb de site bekeken en er staat dat je 18 moet zijn dus mijn comment is niet nodig. Veel plezier allen! (aangepast)

Groet,
Jsport

15

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Corniel, is het al vol of kan ik me nog inschrijven?

16

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Zie: http://www.tijdrijden.nl/monstertijdrit/?page=aanmelden

Er zijn 89 betaalde inschrijvingen, er is plek voor 120. Er staan wel een aantal mensen in de wacht, maar die kan je gewoon negeren. smile

17 Laatst bewerkt door Paul851 (20-08-12 23:27:31)

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Corniel, als ik me nou tegen die tijd heel erg goed voel (na volbrengen van de hele in Almere), en er is nog plaats, kan ik me dan op de dag zelf nog aanmelden/inschrijven?

18

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Paul851 schreef:

Corniel, als ik me nou tegen die tijd heel erg goed voel (..), en er is nog plaats, kan ik me dan op de dag zelf nog aanmelden/inschrijven?

Nee, op de dag zelf is echt te laat. Woensdag sluit de inschrijving tenzij deze al ruim vol is. Dat laatste lijkt het geval te gaan zijn.

Voor een ieder: Het maximum aantal deelnemers van 120 is bijna bereikt. De ervaring leert dat er nog wel een redelijk aantal renners afvalt. Als je echter zeker wilt zijn dat je kan starten dien je zo snel mogelijk in te schrijven en te betalen.

19

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Gisteren verstuurd, hopelijk levert het wat op:

Beste renner,
Volgende week zondag is het zo ver: de 26e Monstertijdrit. Om alle deelnemers een goed evenement te bieden hebben wij echter nog een aantal vrijwilligers nodig. Vrijwilligers, die wij, ondanks hard zoeken, tot zover niet gevonden hebben.

Vactures
- Drie mensen ter versterking van de revitaillering (vanaf 11:15)
- Twee/drie mensen ter versterking inschrijving/verkeerregelen (topdrukte 10:45)
- Een starter (laatste renner voor 14:00)
Uit ervaring weten wij dat er veel renners mensen meenemen. Wij hopen dat deze mensen bereid zijn om zich bij ons te melden. Zonder deze mensen namelijk, wordt het zeer lastig om e.a. volgende week in goede banen te leiden.
Mvg,
Tim, Theo, Vincent & Corniel

20

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

We zitten bommetje vol! Dat wordt een drukke boel a.s. zondag. smile

21

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Ik moet helaas verstek laten gaan Corniel! Hamstring blessure sad

Ik stuur even een mail naar mtr@tijdrijden.nl misschien dat je nog iemand in mijn plaats kan laten starten.

22

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

De briefing:

Beste renner,

A.s. zondag is het zover: de zesentwintigste Monstertijdrit! Hierbij ontvang je (de link naar) de briefing, en de startlijst.

Briefing
De briefing is te downloaden via http://www.tijdrijden.nl/files/2012-09- … iefing.pdf. Lees deze uitvoerig door. Dit voorkomt een hoop ellende en stress bij.

Startlijst
De startlijst is definitief. Deze is te vinden op http://www.tijdrijden.nl/monstertijdrit/?page=aanmelden. Eventuele afmeldingen worden weggestreept. Hierdoor kan je tijd nog enigszins veranderen.

Afmelden
Mocht je onverhoopt toch nog af willen melden doe dit dan per e-mail: mtr@tijdrijden.nl. Op de dag zelf doe je dit door Vincent te bellen.


Weer
Volgens het KNMI hebben we het getroffen. De verwachting is 0 milimeter regen, 3 Bft (ZW), en temperaturen die liggen tussen 8 en de 16 graden. Het wordt zelfs een beetje zonnig. Bron: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen.

Mvg,

Tim, Theo, Vincent & Corniel

23

Re: SKITS Monstertijdrit 2012

Zo het zit weer op. De stande en een kort verslag: http://www.tijdrijden.nl/monstertijdrit/?page=2012