1

Onderwerp: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

Omdat het wat prettiger is in het open water niet alleen te zwemmen zoek ik een zwemmaatje in Den Haag (e.o). Zeezwemmen hoort wat mij betreft ook tot de mogelijkheden.

met sportieve groet,
John.

2

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

Mijn zwemtalent is nog beperkt, maar volg nu een cursus bij RTC. Vanaf komende week gaan we daarmee ook zwemmen in de Waterthor en daarna in Madestein en uiteindelijk in de zee bij Kijkduin. Deze cursus duurt tot juni ofzo.

Ik wil daarna wel blijven zwemmen, dus dan is een zwemmaatje wel handig. Nu zwem je denk ik veel harder dan ik denk ik, maar in juni zou dat goed moeten zijn.

Wat is je zwemervaring?

A great of money has been invested in this project and we can't allow it to fail.

3 Laatst bewerkt door JohnSwimmer (30-06-13 19:14:16)

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

.

4

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

Als je Leiden niet te ver weg vindt...

5

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

hoi John,

ik woon in Scheveningen en zou graag vaker in open water (zee?) zwemmen.
En leuk omdat samen te doen..
Ik heb mn hele leven waterpolo gespeeld, dus ik zwem behoorlijk..
Je kan me anders mailen op natashasmit@hotmail.com

gr

Natasha

6

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

Iedere zondagochtend traint Duursportvereniging TTL in de Vlietlanden te Leiden (of is het Leidschendam?), start vanaf het Noorderstrand om 8 uur.

Laat via dit forum even weten als je belangstelling hebt om mee te zwemmen.

7

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

Ik wil ook gaan zwemmen in natuurwater.
Is het al te doen zonder wetsuit...????
Ik woon omgeving Den Haag en wil graag mee zwemmen met een groepje in de buurt.
Ik heb wel goede techniek ivm zwemverleden waterpolo wedstrijdzwemmen en redingsbrigade tot mijn 16e en ik ben nu 46.
Dus kramp ligt op de loer als het water nog te koud is denk.

Ik ben benieuwd gr Tom

Fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol

8

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

Neejoh, water is nog veel te koud lijkt mij.... Maar goed, je kunt een klein stukje proberen. Klappertanden = stoppen  tongue

A great of money has been invested in this project and we can't allow it to fail.

9 Laatst bewerkt door HermanB (02-07-12 16:26:31)

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

Als hier wel eens een groepje gaat zwemmen in zee bij Scheveningen of Kijkduin hou ik me aanbevolen om een keer mee te gaan!

Ben een goede zwemmer, maar ik kan nog wel wat open-waterervaring gebruiken. En inderdaad is het veiliger om niet alleen te gaan.

Groet,

Herman

PS: Heb een wetsuit dus temperatuur is geen probleem wink

10

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

Hi,

Ben je lid van RTC? Die zwemmen nu in Open Water op vrijdagavond.

Doe je ook met een de Beach Challenge over 2 weken? Daar kijk ik zelf naar uit in elk geval. Helaas kan ik niet de komende twee weken in zee zwemmen ivm andere afspraken, maar daarna ga ik weer lekker naar buiten. Geef je wel een seintje tegen die tijd. Moet wel toegeven dat ik een slechte zwemmer ben hoor! Dus verwacht niet een uur lang de kustlijn af te werken. Ik ben net begonnen, dus elke keer na 100 meter kapot...   sad

A great of money has been invested in this project and we can't allow it to fail.

11

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

Hoi!

Nee, geen lid van RTC en mijn zwemclub traint op vrijdagavond dus dat is normaal gezien een lastige. Maar voor af en toe kan het natuurlijk wel. Dus geef maar een seintje! Komende zomer heb ik sowieso wel veel tijd.

Het gaat mij vooral om wennen aan het open water zwemmen zelf hoor, wat in zee natuurlijk bij uitstek "moeilijk" is. Dus om niet meteen enorme afstanden te zwemmen is niet zo'n probleem wat mij betreft. En ach, wat is "goed" hè, zo goed ben ik nu ook weer niet...

Beach Challenge doe ik niet aan mee - heb geen mountain bike ;-) Komend weekend wel Utrecht (olympisch).

Groet!

Herman

12 Laatst bewerkt door JohnSwimmer (03-11-12 17:29:19)

Re: Zwemmaatje OpenWater DH (e.o)

nvt