1

Onderwerp: Trainingsstage / fietsvakantie

In het voorjaar zou ik graag naar een warme/zonnige bestemming gaan om daar een weekje te trainen. Dit zal voornamelijk fietsen zijn maar ik zou ook graag een aantal zwem- en looptrainingen willen doen. De bedoeling is om dit met een groepje vrienden te doen en niet via een organisatie. Op het oog: weekje Mallorca.

Mijn vraag is eigenlijk wanneer kun je deze trainingsstage/fietsvakantie het beste plannen? (mijn 1e doel in 2013 is 1/2e van Stein in juni) Of maakt het op zich niet zoveel uit zolang ik dan gewoon de trainingen uit m'n schema in die week uitvoer..?!

2

Re: Trainingsstage / fietsvakantie

In mijn ogen, op een moment dat het hier (overwegend) nog geen lekker fietsweer is, maar je er toch al wel aan toe bent om een paar keer 80-100km te rijden in de heuvels.

Begin maart bijvoorbeeld...

3

Re: Trainingsstage / fietsvakantie

Deze stage/vakantie kun je toch bespreken met degene die je schema's opmaakt? Dan is je probleem direcht opgelost. Btw mallorca is prima keuze. Ga ik ook eens doen denk ik roll

4

Re: Trainingsstage / fietsvakantie

Lieke schreef:

Of maakt het op zich niet zoveel uit zolang ik dan gewoon de trainingen uit m'n schema in die week uitvoer..?!

Nee je hebt echt wel meer baat als je in zo'n week een extra groot (fiets)volume traint (en nadien, thuis, extra recup neemt).  Als het toch "maar" is om je gewone trainingen uit te voeren, moet je niet naar ginder gaan. ;-)

5

Re: Trainingsstage / fietsvakantie

ronnyke schreef:

Deze stage/vakantie kun je toch bespreken met degene die je schema's opmaakt?

Dat probeer ik zelf te doen.. Helaas op het moment geen budget om een coach/trainer te betalen voor schema's. Aan de hand van de bijbel probeer ik nu zelf wat te fixen..  cool