1 Laatst bewerkt door Julesk81 (19-08-12 03:15:54)

Onderwerp: (Personal) zwemtrainer omg Rotterdam/Zuid Holland

Ik ben op zoek naar een "personal" zwemtrainer in de provincie zuid-holland, die mij 1 tot 2x per week kan begeleiden..
Graag wil ik mijn borst crawl techniek verbeteren in verband met een triathlon.

Helaas zit de cursus van Tri Swim, die aankomende week in Poortugaal van start gaat, al vol.

Iemand een andere tip?

2

Re: (Personal) zwemtrainer omg Rotterdam/Zuid Holland

Al gedacht aan lid worden van een Triathlon vereniging. Deze hebben vaak ook zwemtrainers. Omg. Rotterdam heb je Triathlon Vereniging Rijnmond (TVR), Je kan terecht bij Triathlon vereniging Dordrecht (TVD) of bij Triathlon Krimpenerwaard.

3

Re: (Personal) zwemtrainer omg Rotterdam/Zuid Holland

Dimitriathlon schreef:

Al gedacht aan lid worden van een Triathlon vereniging. Deze hebben vaak ook zwemtrainers. Omg. Rotterdam heb je Triathlon Vereniging Rijnmond (TVR), Je kan terecht bij Triathlon vereniging Dordrecht (TVD) of bij Triathlon Krimpenerwaard.

Heb ik aan gedacht en de sites bekeken. Echter staat op veel sites vermeld dat de vereniging niet alleen bedoeld is om "zwemles" te krijgen. Daar gaat het mij dus net wel om.

4

Re: (Personal) zwemtrainer omg Rotterdam/Zuid Holland

Kijken naar een zwemvereniging bij je in de buurt.

5

Re: (Personal) zwemtrainer omg Rotterdam/Zuid Holland

Niet alleen zwemles krijgen bedoelen ze vaak mee dat het niet bedoelt is voor mensen die normaal alleen maar baantjes zwemmen in het bad, en de vereniging gebruiken om lekker rustig te kunnen zwemmen. En dus verder niet hardlopen en fietsen. Jij doet het echt voor je triathlon........ Bedoel je bent niet verplicht om de andere trainingen ook te doen ofzo, dat doe ik namelijk ook niet. Dus een vereniging zal het dan zeker geen probleem vinden. Ben zelf lid van een van deze verenigingen en weet uit ervaring dat dit geen probleem is.

6

Re: (Personal) zwemtrainer omg Rotterdam/Zuid Holland

http://www.tri-experience.com/

7

Re: (Personal) zwemtrainer omg Rotterdam/Zuid Holland

Racing club uit Den Haag is onlangs gestart met een Masteracademie waar ook training gegeven wordt aan traithleten, zie http://racingclub.nl/index.php/masteracademie voor meer info.

8

Re: (Personal) zwemtrainer omg Rotterdam/Zuid Holland

Bij Tri-experience kan je ook prive-les krijgen. Is echt een aanrader.