1

Onderwerp: Groeten uit Zeeland...

Volledige naam: Mike van der Mark

Geboorteplaats/datum: Rotterdam, 03 november 1972

Huidige woonplaats: Biervliet, Zeeuws-Vlaanderen

Partner: Esther

Kind(eren): Amber

Huisdier: 1 hond Jack (Jack Russell)

Opleiding: Diversen niet afgemaakt (o.a. HES, Heao-CO) maar Vapro-B als laatste wel afgemaakt... roll

Beroep: Procesoperator bij Dow Chemical in de vol continue

Sponsors: Geen

Vereniging: Geen triatlon althans... wel lid van TV Biervliet (tennis)

Fiets: Giant Track (ATB) binnenkort een oude Batavus racefiets erbij...

Eet graag: Pasta

Lust geen: Komkommer

Favoriete drank: Thee, water en verse jus.

Niet te drinken: whiskey e.d.

Favoriete internetsite: www.nu.nl, www.ironmanlive.com en natuurlijk www.mikevandermark.nl

Krant: alleen de gratis advertentiekrantjes uit deze regio

Tijdschrift: Geen

Boek: Op weg naar de marathon

Favoriete muziek: Eigenlijk alles behalve Frans Bauer en consorten...

Favoriete tv-programma: Studio Sport (liefst met Dione de Graaf), Top Gear, Grandstand, Match of the Day, De Lama's, Zomergasten, De vloer op (RVU), Will & Grace, De wereld draait door, etc. etc.

Kijkt zeker niet naar: Gouden kooi, Hart van Nederland, alles met Sterren, Call TV, 1,2,3,4,5 in het Land, enz..

Hobby's: Tennissen, Websites maken, Triathlon

Beste triathleet(e): Axel Koenders

Mooiste wedstrijd: Ironman Hawaii

Beste prestatie: Van 125 naar 95 kg afvallen zo'n 10 jaar geleden...

Dieptepunt: van 95 naar ruim 130 kg aankomen in de afgelopen 10 jaar...

Favoriete trainingslocatie: Het Zeeuwsch Vlaemsche landschap.

Favoriete training: Fietsen, Lopen

Vervelendste training: Zwemmen

Zwakste punt: Zwemmen

Sterkste punt: Fietsen

Trainers: Geen, ben helemaal auto didact.

Heeft een hekel aan: Slecht weer als ik naar mijn werk fiets...

Ambities: Op korte termijn mijn eerste 1/8 triatlon, volgend jaar 1/4 en/of 1/2 triatlon en voor mijn 40ste dus uiterlijk in 2012 een hele triatlon (Ironman). Ik heb nog geen echte tijdsdoelen maar mijn eerste 1/8 triatlon onder de 1.30 zou al heel mooi zijn. Daarnaast ben ik bezig met een ander doel en dat is afvallen. Afgelopen winter (2006/2007) woog ik ruim 130 kg (op een lengte van 1.90 mtr) en sinds een paar maanden ben ik bezig met trainen en afvallen. Het resultaat is dat ik in de afgelopen 3 maanden 17 kg ben afgevallen. Op 11 augustus 2007 wil ik mijn eerste 1/8 triatlon gaan doen en hopelijk staat de teller dan op 105 kg of minder. Dit zou betekenen dat er dan ruim 25 kg vanaf is binnen 8 maanden.

Tot u sprak,
Drs5je

"Bis vincit qui se vincit."

2

Re: Groeten uit Zeeland...

Hoi Mike,

Succes met je doelen! Je hebt denk ik de juiste sport gekozen. Met duursporten kun je prima afvallen, en trainen voor de triatlon is leuk en afwisselend. Hou er rekening mee dat het erg verslavend is:-)
Als je trouwens van off-road houdt: in september is de Beach-challenge in Monster. Een leuke off-road, met ook een kortere afstand op het programma: 500m zw, 15km f, 5km hl. Alles op het strand en in de duinen. Mischien is dat ook iets voor je.

Groeten, En succes,
Walter