1

Onderwerp: Eerste Fietstoertocht hoe werkt dat..(in dit geval de Joop Z. Classic)

Volgende week ga ik voor het eerst een Fietstoertocht doen en vraag me nog een paar dingetjes af.

-Wordt er aangegeven waar je naartoe moet? of wordt je geacht zelf de route uit te zoeken mbv gps o.i.d...
-mag je gebruikmaken van een opzet stuurtje? ik had begrepen dat dat niet overal is toegestaan? op de site kan ik dat overigens niet vinden. Ik zie deze tocht voornamelijk als een trainingsrondje dus ik 'm er graag ophouden..

Het is geen wedstrijd en ik fiets met een paar mensen die dit jaar nog geen meter hebben gefietst (en waar er eentje deze week nog vader gaat worden) dus ik verwacht geen grootse prestaties.. het wordt dus gewoon een sportief fietstochtje..

Maarten

2

Re: Eerste Fietstoertocht hoe werkt dat..(in dit geval de Joop Z. Classic)

Normaal moet je jezelf inschrijven aan het secretariaat van de organissatie en dan kun je vertrekken tussen bepaalde uren om een uitgepijld traject te volgen. Wat voor fiets of welk stuur die heeft maakt niet uit.

3

Re: Eerste Fietstoertocht hoe werkt dat..(in dit geval de Joop Z. Classic)

ronnyke schreef:

Normaal moet je jezelf inschrijven aan het secretariaat van de organissatie en dan kun je vertrekken tussen bepaalde uren om een uitgepijld traject te volgen. Wat voor fiets of welk stuur die heeft maakt niet uit.

Nu valt het kwartje pas tongue ... Ik had nog niet door dat een uitgepijld traject een traject was met van die pijlen op het asfalt roll ...

Maarten

4

Re: Eerste Fietstoertocht hoe werkt dat..(in dit geval de Joop Z. Classic)

Of pijlen die aan palen of verkeersborden of bomen enz hangen. Ik rij ook in regelmaat zo een tocht mee is wel leuk. Doorbreekt de sleur wel eens. Succes.

5

Re: Eerste Fietstoertocht hoe werkt dat..(in dit geval de Joop Z. Classic)

Het zijn geen pijlen op het asfalt, maar gewoon bordjes aan paaltjes en zo.

6

Re: Eerste Fietstoertocht hoe werkt dat..(in dit geval de Joop Z. Classic)

Okee... onderweg in de flevopolder had ik wel pijlen op het asfalt gezien van de Monstertoertocht.... maar andere bordjes vind ik ook goed hoor:-)