1

Onderwerp: Voedingsbegeleiding door (sport)diëtiste

"Met welk doel je ook sport, training en voeding gaan altijd samen. Als een onafscheidelijk duo. Of je nu topsporter of recreatiesporter bent: de juiste voeding is ontzettend van belang voor de uiteindelijke (top)sportprestatie. Het verschil tussen een gouden medaille of een vierde plaats kan bepaald worden door het verkeerd omgaan met voeding. Goede voeding kan bijdrage aan een betere conditie, prestatie en herstel!"

Met deze visie ben ik dit jaar mijn eigen praktijk als diëtiste gestart.
Naast diëtiste ben ik ook een fanatiek duathlete. Tijdens het NK/EK in Horst behaalde ik een mooie 3e plek. Als geen ander weet ik hoe belangrijk een goede voeding is om tot een super prestatie te komen!

Mijn kennis en ervaring wil ik graag delen met andere sporters zoals jullie om jullie te begeleiden naar betere prestaties. In mijn praktijk (Nijmegen & Gemert) richt ik me specifiek op het behandelen en begeleiden van sporters van ieder niveau. 
Deze behandeling bestaat vaak uit het verbeteren van de lichaamssamenstelling en/of het verminderen van vervelende klachten tijdens het trainen zoals maag-darmklachten, vermoeidheid en kramp. Daarnaast help ik bij het maken van juiste keuzes als het gaat om het gebruik van sportvoeding en sportvoedingssupplementen. Ook geef ik regelmatig voorlichtingen en workshops aan verenigingen.

Voor meer informatie verwijs ik jullie graag naar mijn website: www.cindyvanderavoort.nl

Bij vragen neem gerust contact met met op.
info@cindyvanderavoort.nl | 06-57993951

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/c0.15.851.315/p851x315/625566_467215356666876_882309474_n.jpg