1

Onderwerp: Lekker nat geworden!?

Het wil de laatste tijd niet zo lukken met het zwemmen buiten. Het water is best wel afgekoeld big_smile en ik heb geen wetsuit.
Echter zondagmiddag kwam de zon even tevoorschijn en werd het best wel warm cool. Dus snel mijn zwemspullen bij elkaar gepakt en naar Het Hulsbeek gefietst (een recreatieplas).
Er was volop activiteit, echter niet in het water. In de verte zag ik die donkere wolken hmm wel aankomen, maar ach, effe lekker zwemmen.
Na een goed kwartier begon het echter te druppelen en 10 sec later begon het toch te hozen. Paniek op de kant  yikes ..... echter niet in het water lol. Lekker doorgezwommen.
het zicht was echter wel beperkt tot minder dan een meter (kwam bijna in aanvaring met wat eenden die mij niet zagen).
Na 5 minuten kwam de zon al weer tevoorschijn en ik heb mijn training dus gewoon afgemaakt. Al met al een leuke belevenis. En het was gelukkig een bui zonder onweer.

NB: Voordat ik het water inging was ik zo verstandig om al mijn kleren, inclusief handdoek in een plastic tas te stoppen en mijn schoenen omgekeerd in het gras te leggen. Ik ben nl vaker verrast door een bui......:P

2

Re: Lekker nat geworden!?

Ik werd gisterenmorgen ook lekker nat maar niet van het zwemmen... wink Op het moment dat ik wilde gaan beginnen met een lekkere fietstraining begon het hier flink te plenzen dus maar even gewacht en nog eens op de buienradar gekeken. Het zag er naar uit dat het vrij snel voorbij zou zijn en ja hoor een klein uurtje later kwam de zon door en kon ik toch gaan beginnen. Mijn eerste training op smalle bandjes want normaal fiets ik altijd op een ATB dus een beetje voorzichtig door de bochten op het nog natte wegdek. Na ongeveer 40 minuten fietsen begon al weer te spetteren en dat was juist op een punt waar ik kon kiezen voor een extra lus of terug naar huis. Die keuze werd vergemakkelijkt door de regen die van spetteren naar stortbui was gepromoveerd. Dus maar zo snel mogelijk richting huis. Dat laatste stuk ben ik dus nog even volledig verregend en uiteraard met een tegenwind die tijdens die bui lekker aanwakkerde. hmm Je wordt er wel lekker wakker van zo op zondagmorgen 8.00 uur..... cool

Tot u sprak,
Drs5je

"Bis vincit qui se vincit."