1

Onderwerp: binnen fietsen

toen ik vanmiddag wakker werd (na een nachtdienst), zag ik het helemaal voor me: ik op mijn mooie spiksplinternieuwe tijdritfiets in het mooie Groninger landschap. Wat is er mooier dan zoiets? nou, voordat ik goed en wel gegeten had, mijn kleding aan had en er echt klaar voor was, begon het toch te plenzen!!! niet normaal meer. En tsja, ik ga ik dan dus echt niet op die fiets buiten fietsen, toen had ik de keuze: trainen op de ouwe fiets of toch maar binnen op de tacx, nou dat werd dus het laatste. even snel een uurtje wat duurwerk gedaan, alleen duurt zo;n uurtje dan wel heel erg lang als je binnen zit. gisteren nog een loopwedstrijd gedaan, dus vandaag ff beetje gas terug. daarna nog een stage gedaan bij een hardlooptraining (de cursus trainer begint binnenkort) en toen lekker op de bank geploft, want ik moet nog 3 nachten werken en kan een beetje rust dus wel gebruiken.
Morgen weer een tempo looptraining.....
groetjes
Wilma

Winnaars zijn een deel van de oplossing, verliezers een deel van het probleem.
Ik ben een winnaar.........

2

Re: binnen fietsen

Ja, de Tacx is reuze saai trainen, maar wél een oplossing met dit weer.... sad
Meestal heb ik er een lekker stukje muziek bij, of zet een DVD'tje op..... Gaat de tijd ook lekker snel.
Moet wél zeggen dat het voor interval niet veel waard is, maar voor het suffe duurwerk.... wink

Gr, Jan

3

Re: binnen fietsen

uhu; zat gisteren met hetzelfde dilemma, of de tacx pakken of buiten een 100km pakken met daarin het aprcours voor komende zondag (Holten).

uiteindelijk toch voor de tacx gekozen. DVD van mallorca erin (Fortius) en tiesto in de cd speler. na 1uur maar een film aangezet, Uiteindelijk na 1u40 afgestapt toen ik weer de zoveelste klim tegenkwam op de DVD (10km @ 8% gemiddeld).

Trouwens wel lekker om weer zo hevig te zweten smile

Vanavond laatste looptraining, gekoppeld aan een zwemtraining. Morgen en overmorgen bijna volledig rust (alleen even loszwemmen) en dan zaterdagmiddag kijken wat erin zit.
Helaas is het nu weer heerlijk vochtig buiten tongue . maar goed, zaterdag heerlijk weer, dus dat zit wel snor

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

4

Re: binnen fietsen

Ja herkenbaar. Voor vandaag stond de laatste bikkeltraining op het programma voor Ironman Lake Placid over 2,5 week. Zat ook met het dilemma tacxen of toch buiten. Gisteravond de tacx toch maar klaargezet maar vanmorgen scheen hier de zon tussen de hele grote wolken door.
Volgens de buienradar zou het toch een paar uur droog zijn aan de kust dus ik heb het er maar op gegokt.
De eerste 4 uur eigenlijk geen druppel gehad, maar de laatste 2 uur afwisselend hoosbuien en droog.
Toch wel lekker gefietst op de verwachte lekke band na dan.

Moest daarna nog even hardlopen maar ik heb even gewacht tot de waterval buiten gestopt was.

Vrijdag op naar Lake Placid, hopelijk daar beter weer want dit is toch geen zomer meer. op de tacx in juli  sad

Succes komend weekend met de wedstrijden!

5

Re: binnen fietsen

Nog steeds nachtdienst en dus afhankelijk van de namiddag en de avond om te trainen, maar toen ik even wakker was om wat te drinken en een sanitaire stop te houden zag ik hem eindelijk weer eens: de zon!!!!!!
en aangezien ik sinds afgelopen zaterdag met een big smile rondloop. omdat ik een nieuwe tijdritfiets heb, heb ik maar besloten niet meer te gaan slapen, maar te gaan fietsen om mijjn nieuwe tijdmachine. in 1 woord: geweldige fiets en geweldig om weer lekker buiten te fietsen. Geeft echt even een kick voor zaterdag (Zuidwolde).  oke, volgende week wordt het weer slechter weer, maar vandaag konden we met zijn allen even genieten!!!!!!!
groetjes
Wilma

Winnaars zijn een deel van de oplossing, verliezers een deel van het probleem.
Ik ben een winnaar.........