1

Onderwerp: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

Goed na een paar maanden lezen en informeren ben ik eruit en heb deze Triathlon fiets besteld. Met de belastingteruggave is het een steal deal! Wat vinden jullie ervan? In de zomer kom ik naar Nederland om hem op te halen in Duitsland.

https://www.canyon.com/_en/triathlonbik … tml?b=3066

https://www.canyon.com/i/bikes/bikedetail/speedmax-cf-9-sl-tria_c1041.png

2

Re: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

Ik vind dit echt een megageile fiets, zeker met deze wielen. Mijn racefiets is van Canyon en daar fiets ik sinds 2009 naar volle tevredenheid op. Als dit model er vorig jaar was geweest dan weet ik niet of ik mijn Argon18 zou hebben gekocht.

3

Re: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

Superfiets. Hoop dat je er ontzettend veel plezier van ga hebben!!!!!!

4

Re: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

Dit, meneer Dubai, is een brute unit. Feli met de aankoop.

5

Re: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

Niets mis mee smile Weet je zeker dat je er goed op past?

6

Re: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

Helemaal niet mooi... ik denk dat je 'm aan iemand moet geven die nog rondrijdt op een oude racefiets... hij zal er veel meer op vooruitgaan:-)

Ik heb toevallig een oude racefiets..... zal ik 'm voor je ophalen in Duitsland?  tongue

zonder dollen.. echt een gave fiets...

Maarten

7

Re: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

Canyon's levertijden zijn wel lang en ze communiceren erg traag maar dat is niet zo'n probleem wetende dat het in de zomer rond de veertig graden en daarboven raakt dus zeker niet (veel) fietsen voorlopig.

Een Bike Fit wil ik in Koblenz doen.

Bedankt voor de mooie reacties!

Groetjes uit Dubai

8

Re: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

En dan blijkt uit de bikefit dat je beter op een Cervelo past... Ik hoop dat het goed afgesteld kan worden en uiteraard alvast veel plezier er mee. Hij is wel erg mooi!

9

Re: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

Jip schreef:

En dan blijkt uit de bikefit dat je beter op een Cervelo past... Ik hoop dat het goed afgesteld kan worden en uiteraard alvast veel plezier er mee. Hij is wel erg mooi!


Ze kunnen 700 nog wat verschillende posities bouwen van deze fiets, dus dat lijkt me geen zorg.

@eddydubai Vette bike!!! Zeker als je wat tijd hebt, ik geloof dat ze idd wat opstart problemen gehad hebben in productie.
Veel plezier, jammer dat mijn oude speedmax cf zo goed bevalt. Anders had ik kunnen gaan sparen.. smile

10

Re: ...............en dit wordt hem dan, wat vind jij ervan?

Ik denk dat het ook niet echt een probleem is om een goede fit the krijgen.

Iedereen iniedergeval bedankt voor de positieve reacties.

Groetjes,
Edgar