1

Onderwerp: Holand Sport - TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

wie heeft er gister Holland Sprt gezien? Daar was een zwemtrainer en die heeft de zwemtechniek echt perfect uitgelegd!!
Heel interessant om te zien... Ik ga het vanavond gelijk oefenen.... Wie weet zwem ik dan eens een 14min op de km...

Hierbij het linkje van de pagina, je kan daar de uitzending nog een keer kijken... en anders is er vanavond een herhaling op Ned 2

http://www.vpro.nl/programma/hollandsport/

Groetjes Jet

2

Re: Holand Sport - TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!

had nog geen tijd gehad om het te bekijken maar hoorde van meer mensen dat het een goed filmpie was dus toch maar ff gecheckt.. ik ga ook meteen een stuk harder!!!

3

Re: Holand Sport - TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jet schreef:

Hallo allemaal,

wie heeft er gister Holland Sprt gezien? Daar was een zwemtrainer en die heeft de zwemtechniek echt perfect uitgelegd!!
Heel interessant om te zien... Ik ga het vanavond gelijk oefenen.... Wie weet zwem ik dan eens een 14min op de km...

Groetjes Jet

Omdat ik persoonlijk getuige ben geweest van het feit dat Jet vorige week 14:10 zwom op de kilometer (met de laatste 500 in 6:58!!) én omdat deze mooie tijd onder andere het gevolg is van het prachtige interview met Jacco Verhaeren en Marleen Veldhuis bij Holland Sport van 6 november 2006 geef ik toch nog even een linkje naar dit stukje simpele doch perfecte uitleg van hoe borstcrawl moet ´voelen´ en eruit moet zien. Kijk HIERRR (kan even aan het laden zijn, tis hoge kwaliteit) het interview en geniet van de prachtige beelden van Marleen! Doe er je voordeel mee!!

4

Re: Holand Sport - TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!

He Jet,

heb eindelijk het filmpje bekeken, heb hier supersnel internet in mijn motel.
duidelijke uitleg, zal het morgen eens gaan proberen in het meertje. Nu maar hopen dat ik niet al die vissen pak! Kan ik nog een weekje oefenen en dan volgende week een p.r. zetten, wie weet...

Groetjes!

5

Re: Holand Sport - TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!

hmm, ben razend benieuwd. Ben het nu aan het downloaden

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800