1

Onderwerp: Zwembril

Hallo,weet iemand waar ik de zwembrillen van Aqua sphere(kaaiman) kan kopen.
En dit in belgie,alvast bedankt

Always on the run,swimming en cycling!!

2

Re: Zwembril

Heb je al gezocht?

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

3

Re: Zwembril

Onder andere Rose Versand in duitsland:
www.rose.de
ze leveren ook aan belgie

succes.
Maar jacob had gelijk: even zoeken en je had het geweten............ wink wink wink

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

4

Re: Zwembril

Dat wist ik ook!
Bedoelde of er winkels zijn in belgie die ze verkopen!!
Zodat je niet moet kopen per post
Maar toch bedankt,.............

Always on the run,swimming en cycling!!

5

Re: Zwembril

Afgezien van het feit dat er wel wat Belgische triathleten hier rondlopen is zo'n vraag waarschijnlijk beter gesteld op een belgisch triathlonforum.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

6

Re: Zwembril

Voor de liefhebbers heb ik er 1, een paar keer mee gezwommen maar mij sluit hij niet goed... Het gaat om de helemaal transparante versie..

Mail me maar als je interesse hebt!!

7

Re: Zwembril

het is dat ik er al 3 heb (transparant, smoke en oranje), dus ik heb er geen baat bij, maar ik kan wel zeggen: het is een aanrader smile

vreemd dat niet goed waterdicht afsluit bij jou.
Als je hem goed aandruk hoor je hem iets vacuum zuigen en dan is zelfs maar ene lichte spanning op de hoofdband voldoende om de bril op zijn plek en waterdicht te houden.

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

8

Re: Zwembril

Ja ik had er 2 jaar geleden ook een toen zat het wel beter maar die liep ook steeds vol, tussendoor een speedo gehad die zat wel goed. Maar die Auquasphere heb je lekker breed zicht en zit comfortabel dus toch maar weer 1 gekocht maar gebruik heb nu dus niet want hij loopt steeds vol water..

9 Laatst bewerkt door Scighera (23-07-07 21:23:21)

Re: Zwembril

hmm, vreemd, maar ja, ieder gezicht is anders...van een speedo kreeg ik koppijn + ik liep nog een tijdje rond met een afdruk omdat ik hem zeer strak moest doen omdat ik anders water binnen kreeg smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

10

Re: Zwembril

Speedo gehad, ging binnen een paar maanden lekken. Waarschijnlijk een gevolg van (wintertijd, dus) zwembad trainingen, chloorwater enzo. In april heb ik bij het Kruidvat zo'n K-sport zwembril gekocht, zit prima en sluit goed af. Als ik 'm tenminste niet ondersteboven opzet, zoals bij m'n eerste wedstrijd :s
En dat voor de hele €4 ofzo.

11

Re: Zwembril

Ik ga een aqua sphere bestellen maar vraag me af welke kleur het beste is voor in buitenwater?

12

Re: Zwembril

Ligt eraan. Is het erg zonnig dan zou ik de getinte nemen, anders gewoon de transparante.

13

Re: Zwembril

@ hansenn, bedankt voor je reactie. In een optimistische bui heb ik dan maar een getinte besteld.

14

Re: Zwembril

Bij www.onkosport.nl kun je zwembrillen bestellen van TYR de zogenaamde "Socket rocket metallic" in drie spiegelende kleuren (donker, licht en blauw) ideaal voor buiten zwemmen tegen zon- en daglicht.
Zijn zoals de "zweedse" brilletjes alleen dan met een zachtere rand.