51

Re: De eerste keer werkt verslavend!!

Scighera schreef:

Het langere duurwerk blijft (duurlopen tot 1u45 / 2u00, fietsen tot 3u00)maar ik had de laatste maanden de neiging om ook de andere trainingen op een (te) laag pitje te doen. wat betekent dat ik er op moet letten om ook de intervalsessies wekelijks te blijven doen. Eventueel sluit ik me aan bij een atletiek vereniging (MPM Hengelo) om 1-2x per week gericht op snelheid te trainen. Ik loop licht en vrij efficient, alleen snelheid blijft behoorlijk achter.

Ik ben afgelopen winter bij LAAC begonnen. Eerst alleen op de dinsdag op het Hulsbeek en later ook op donderdag op de baan van het FBK-stadion. Tezamen met een lange duurloop in het weekend heb ik mij in 6 maanden tijd op de 10k met 5 minuten verbeterd. Tijdens de triathlons zelfs met 8 minuten op afsluitende 10k.

Voor mij heeft het in ieder geval goed uitgepakt om de looptrainingen bij een atletiekclub te doen smile

52

Re: De eerste keer werkt verslavend!!

uhu:) ben het ook van plan, en ook bij LAAC, en dan gaat het me met name om de baantraining van de donderdagavond, eventueel kan het zijn dat het MPM Hengelo wordt, maar dat moet ik nog even bezien, aangezien het me puur om de baantrainingen gaat, en puur voor het lopen. MPM is gewoon allround atletiek

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

53

Re: De eerste keer werkt verslavend!!

Nou, vanmiddag de oorzaak onrtdekt van het niet meewerken van mijn voorderailleur. Losgelopen bevestigingsbout sad Bovendien merkte ik, dat ik van fietsen last kreeg van mijn knie. Keertje opletten leerde me, dat ik bij het inklikken mijn voet moest verdraaien. Dus staan de schoenplaatjes niet goed. Daar kan ik mee aan de gang. orientatie tijdens het zwemmen gaat trouwens langzamerhand steeds beter.