1

Onderwerp: Waar koop jij je sport drank ?

Ik heb een voorkeur voor de Isostar Hydrate & perform sport drink lemon Flavour (bus 400 gr) echter varieren de prijzen enorm  zelfs in de gewone winkels, als in de webshops lopen de prijzen sterk uit één . Decathlon 8,95

2

Re: Waar koop jij je sport drank ?

De Isostar kost bij ons in Almere bi de Dirk v/d Broek 6,15 euro voor 400gram.

3

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Fantomalt, rond de 4 euro per 500 gram en 0% toevoegingen. Gewoon pure maltodextrine / moutsuiker, beter kun je m.i. niet krijgen.

4

Re: Waar koop jij je sport drank ?

duursport.nl

Je kunt vanaf zon plastic bus toch niet zien hoe t echt smaakt dus dan kun je t net zo goed goedkoper online bestellen en heb je nog meer keuze ook. Ook gelletjes etc etc

5

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Roland_Amersfoort schreef:

Fantomalt, rond de 4 euro per 500 gram en 0% toevoegingen. Gewoon pure maltodextrine / moutsuiker, beter kun je m.i. niet krijgen.

Maltodextrine kan je ook in bulk inkopen --> http://www.creanite.com/DaviWB/Pagina18.html

Met bovenstaande heb ik zelf geen ervaring moet ik zeggen, maar ik ken wedstrijdroeiers die het op deze manier aanschaffen. Helaas hebben ze geen peptopro volgens mij.

Zelf gebruik ik gewoon water. Eventueel met een mespuntje zout. Voor de meer intensieve trainingen gaat er een scheut aanlenglimonade bij. Maar misschien toch maar eens een paar kilo maltodextrine inslaan smile

6

Re: Waar koop jij je sport drank ?

De meeste trainingen gebruik ik ook alleen water. Alleen voor extra zware dagen / lange trainingen doe ik een paar scheppen fantomalt erdoor. En wat limo voor de smaak.

Daardoor doe ik vele weken met zo'n 500 grams-bus dus in bulk kopen is niet zo heel noodzakelijk voor mij.

7

Re: Waar koop jij je sport drank ?

denniss schreef:

De Isostar kost bij ons in Almere bi de Dirk v/d Broek 6,15 euro voor 400gram.

Goede tip, ook bij ons in de beurt de Dirk opgezocht, en ... 6,15  cool  scheelt toch wel met de Decathlon 8,95 !

8

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Koop sportdrank altijd in Duitsland.
Veel goedkoper als dit kan volgens mij niet:
http://www.bike-discount.de/shop/k775/a … ml?mfid=69

9 Laatst bewerkt door Dr-Diesel (13-03-12 19:33:39)

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Update,

Isostar kost in Hoofddorp bij de Dirk v/d Broek 5,99 euro voor 400gram  cool

10

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Ik heb een aantal bussen PowerBar gekocht bij BikeDiscount, zoals aangegeven door wezep.
12,95 voor 1320 gram, is nog een stuk goedkoper dan IsoStar.

11

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Grote aanbieders van sportvoeding hebben regelmatig acties.
Als je gebruik maakt van deze acties kan je voordelig inkopen doen.
Koop ook grote verpakkingen waarmee je langere tijd kan doen, ....het is even investeren, maar het betaalt zich terug...

bij aankopen via internet heb je nooit te maken dat een winkelier het niet op voorraad heeft.

12

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Bij welke afstanden/tijden gebruiken jullie dan sportdrank?
Ik gebruik eigenlijk gewoon roosvicee met wat zout en ik vraag me af of sportdrank zoveel toevoegt..

13

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Volgens mij is er niks mis met roosvicee met wat zout, ook niet voor lange afstanden. Ik heb dat spul veel gebruikt, en nooit last van gekregen.

14

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Helemaal mee eens, water met (een beetje) sirooop is niets mis mee. Als je langer en vaker gaat trainen (meerdere keren per week 3-4 uur of meer) dan moet je serieus gaan aanvullen en dan prefereer ik toch wel een paar grote scheppen moutsuiker. Maar voor het kortere werk kun je prima af met wat siroop of gewoon met alleen water.

15

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Ik haal mijn supplementen en sportdrank altijd bij www.myprotein.co.uk. voor 10 euro heb je 800 gram sportdrank (Tricarb summerfruits) nog lekker ook en het is goed te combineren met peptopro, Die is daar ook in bulk verpakking te koop, 25 pond voor 500 gram en een kilo voor 44 pond. Ideaal voor de langere en de zwaardere trainingen.

20 min voor de training 1 Cafeine pil, half bidonnetje tricarb summer fruits met 3 gram peptopro en BCAA's en je gaat zonder problemen 2 uur los op de fiets, tijdens de training de rest van de bidon en na de training een glas met wat hogere concentraties = herstel binnen 20 uur.

Gebruik deze code MP122106 voor een extra korting bij je eerste aankoop:)

16

Re: Waar koop jij je sport drank ?

ik koop bij www.duursport.nl
Goede ervaring, snel in huis, goede prijs. En mn Isostar haal ik idd vaak gewoon in de supermarkt als het weer eens in de aanbieding is. Zoals laatst met gratis bidon!

17

Re: Waar koop jij je sport drank ?

fluf schreef:

Ik haal mijn supplementen en sportdrank altijd bij www.myprotein.co.uk. voor 10 euro heb je 800 gram sportdrank (Tricarb summerfruits) nog lekker ook en het is goed te combineren met peptopro, Die is daar ook in bulk verpakking te koop, 25 pond voor 500 gram en een kilo voor 44 pond. Ideaal voor de langere en de zwaardere trainingen.

20 min voor de training 1 Cafeine pil, half bidonnetje tricarb summer fruits met 3 gram peptopro en BCAA's en je gaat zonder problemen 2 uur los op de fiets, tijdens de training de rest van de bidon en na de training een glas met wat hogere concentraties = herstel binnen 20 uur.

Gebruik deze code MP122106 voor een extra korting bij je eerste aankoop:)

Cafeine pil??? Wat moet je daar dan mee?

18 Laatst bewerkt door ghen (03-05-12 08:59:49)

Re: Waar koop jij je sport drank ?

monkeloor schreef:

Cafeine pil??? Wat moet je daar dan mee?

Is voor na de wedstrijd, daar word je traag en slaperig van. roll

Niet dat ik zoiets zelf ooit gebruik.  Gewoon tasje koffie is ook al goed, en smaakt nog ook. smile

19

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Al weer een tijdje overgestapt op de sportdrank van Duursport, zeer tervreden  cool

20

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Roland_Amersfoort schreef:

Gewoon pure maltodextrine / moutsuiker, beter kun je m.i. niet krijgen.

ik heb gisteren bij body en fitshop 2kg besteld, heb er 6 euro voor moeten betalen + volgende dag in huis.
ga het gebruiken als sportdrank en als toevoeging in herstelshakes.

21

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Bij http://winkel.vegasport.nl/
Niet goedkoop maar wel mooie schone sportvoeding zonder meuk. Je gebruikt minder en super voor je lijf!
Vega Sport is nieuw in Nederland van de Amerikaan van Brendan Brazier, daarnaast veel proteïne/eiwit merken als SunWarrior, Warrior Food en Health Force. Allemaal 100 % onbewerkt, biologisch, glutenvrij.

Zo dat was het verkoop praatje... wink  ik zou zeggen probeer eens een kortingspakket om uit te proberen en doe er je voordeel mee!

22

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Koop altijd mijn Born Energy bij Sportfood4u.nl uit Didam, hebben vaak leuke aanbiedingen.

23

Re: Waar koop jij je sport drank ?

http://www.naturalspices.eu/hulpstoffen … wwodSQMAuA

In bulk kopen. Zeer goedkoop.

http://www.creanite.com/DaviWB/Pagina18.html

Uitleg even lezen, dan weet je direct hoe je er mee aan de slag moet. Als je nog wat verder googelt; kan je zelfs wat aanvullingen kopen en desgewenst zelfs een recupshake maken.

Zeer goedkoop dus. En je kan zelf experimenteren met de sterkte.

24

Re: Waar koop jij je sport drank ?

Helemaal mee eens vwb de CREANITE. Heb er ook mijn eerste lading Malto en Fructose gekocht. Koop dan nog bij duursport.nl een grote pot eiwit en je kunt niet goedkoper uit zijn. Alleen nog de siroop naar smaak en sterkte toevoegen en klaar.

Ik heb de hoeveelheden van de site van creanite overgenomen en het werkt bij mij prima. Ik drink consequent elk kwartier, ongeacht fietsen of lopen (en zelfs bij de zwemtrainingen in het zwembad) en ook 4 grote bidons is geen probleem voor wat betreft eventuele maagproblemen.

Alleen sponsoring is goedkoper  tongue