1

Onderwerp: Hallo Atleten!!

Hallo aan alle atleten,hier stel ik mezelf even voor.
Ben een sportief persoon van 1.82m en 77kg en 35jaar jong!!
Woon te brugge en wil me nu toeleggen op de triathlonsport.
Ben niet bang om te zweten,en hopelijk zal ik mijn doel kunnen waarmaken.
Namelijk een 1/4 triathlon doen.
Alle info is welkom.
Grt sailfish kris

Always on the run,swimming en cycling!!

2

Re: Hallo Atleten!!

Goedemiddag sporters,
Ik ben ellemiek 19 jaar en woon in almere,
Gister was ik bij de upc Holland triathlon dit heeft me
zo gemotiveerd dat ik besloten heb te beginnen met
trainen zo dat ik over mischien 2 jaar ook wel mee kan
gaan doen.

3

Re: Hallo Atleten!!

Leuk Ellemieke, goed idee!
Doe je al iets van de drie (zwemmen, fietsen, lopen)?

4

Re: Hallo Atleten!!

hallo sporters, mijn naam is fia, ik ben 59 jaar jong, en heb meegedaan aan de triathlon wereldkampioenschappen in hamburg waar ik ook woon. het was geweldig en ik wil het volgend jaar weer meedoen. mijn tijd is natuurlijk niet zo geweldig, 1.55 minuten, maar dat is ook niet zo belangrijk. groetjes van uit duitsland.

5

Re: Hallo Atleten!!

Hallo allemaal,
Ik ben Kees en ik loop, zwem en vooral fiets heel wat af. Officiele wedstrijden nog heel weinig (Vitruvian middle distance in 2004, Marathon R'dam 2007) maar onofficiel al heel wat meer. Ben me nu aan het voorbereiden op IM Austria 2008. Ja, ik was zo gelukkig dat ik binnen de 19 uur dat het evenement was uitverkocht me in kon schrijven.
Het trainen en materiaal lukt allemaal wel. Ik ben vooral op zoek naar mensen die ook vanuit Nederland naar Oostenrijk gaan komend jaar, zodat eventueel wat gezamenlijks aan reis en verblijf gedaan kan worden.

6

Re: Hallo Atleten!!

ligfries schreef:

Hallo allemaal,
Ik ben Kees en ik loop, zwem en vooral fiets heel wat af. Officiele wedstrijden nog heel weinig (Vitruvian middle distance in 2004, Marathon R'dam 2007) maar onofficiel al heel wat meer. Ben me nu aan het voorbereiden op IM Austria 2008. Ja, ik was zo gelukkig dat ik binnen de 19 uur dat het evenement was uitverkocht me in kon schrijven.
Het trainen en materiaal lukt allemaal wel. Ik ben vooral op zoek naar mensen die ook vanuit Nederland naar Oostenrijk gaan komend jaar, zodat eventueel wat gezamenlijks aan reis en verblijf gedaan kan worden.

Hallo Kees,

Waarom heb je speciaal IM Austria uitgekozen? of heeft dit geen specifieke reden?

Groets,
Mike

Tot u sprak,
Drs5je

"Bis vincit qui se vincit."

7

Re: Hallo Atleten!!

Een aantal van mijn Engelse collega's heeft IM Austria met heel veel plezier gedaan. De timing en plaats spreken me ook erg aan. Verder heeft deze ook een zeer goede reputatie mbt de organisatie en sfeer. Kortom, het leek mij een geschikte kandidaat voor mijn eerste full distance.