1

Onderwerp: Agenda 2008

Ben beginner en zit een beetje na te denken over mijn agenda voor volgend jaar (dan heb je iets om naar uit te kijken tijdens de wintertrainingen smile). Is er al ergens een agenda met events beschikbaar voor 2008? Ik heb gezocht, maar kan totnutoe alleen events van 2007 vinden.

2

Re: Agenda 2008

Ik had ook al een beetje zitten neuzen, maar kwam via http://www.nedtriathlonbond.org/ niet echt heel erg ver. Als ik op de evenementenkalender kijk lijkt het of er nog heel weinig wedstrijden een definitieve datum (!?) hebben geprikt.

Cesar

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

3

Re: Agenda 2008

Vaak moet je gewoon op de websites van wedstrijden zelf kijken en is daar al wel een datum te vinden van volgend jaar. Het is even puzzelen maar dan heb je ook wat....

4

Re: Agenda 2008

Op de site van de Werkgroep Zuid West Nederland staan al wel een aantal interessante wedstrijden vermeld.

Tot u sprak,
Drs5je

"Bis vincit qui se vincit."

5

Re: Agenda 2008

Meestal komt er in januari wel een semi-definitieve agenda op triathlonweb of de ntb-site. Feit is dat de meeste wedstrijden jaarlijks in hetzelfde weekend zitten. Kijk naar de agenda van afgelopen jaar en kies gewoon een aantal wedstrijden uit die je graag wil doen. Richt je op de afstanden en de omstandigheden en wat je daarvoor moet kunnen/leren/verbeteren. De precieze datum is dan wat minder relevant, dat komt later wel. Vergeet niet dat je nu in je voorbereidingsfase zit. Het pinpointen van exacte data lijkt belangrijk, maar is het niet. Hard werken en een basis leggen is dat wel.

Veel succes met trainen en maak er wat moois van.

Jacob

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

6

Re: Agenda 2008

In Brabant blijft er weinig over. Naast het wegvallen van Zundert gaat Eindhoven hoogstwaarschijnlijk van 2 naar 0 wedstrijden...
Gelukkig heb je in Belgie genoeg mooie(re) wedstrijden.
Wel mooi dat er meer mensen na/tijdens de rustperiode alweer goesting hebben naar het nieuwe seizoen.

7

Re: Agenda 2008

Dank voor jullie bijdragen. Ik heb inderdaad al weer veel zin in het nieuwe seizoen. Jullie ook succes met de trainingen komende periode.

8

Re: Agenda 2008

@ le Coq:
van 2 naar 0 wedstrijden in Eindhoven? Hoe dat zo?

9

Re: Agenda 2008

Bij Squadra stopt de huidige commissie die jarenlang de wedstrijd georganiseerd heeft en er is geen opvolging.
Over de wedstrijd rond Aquabest heb ik vernomen dat 1 van de 2 partijen na de chaos van afgelopen jaar direct aangaf niet verder te willen. Hoe dit verder zit weet ik niet.
Zonde, want de Squadra Triathlon was afgelopen jaren een succes en de Triathlon Eindhoven heeft qua locatie de potentie om een mooie wedstrijd te zijn, alleen is het daar organisatorisch al jaren nogal chaotisch.

10

Re: Agenda 2008

Wel jammer, afgelopen jaar was er nog de ambitie om door te groeien tot evenement in de de binnenstad van Eindhoven.