1

Onderwerp: Kumasol Triatlon Oud-Gastel 2008

Beste mensen,

Ik wil volgend jaar (28 juni 2008) graag meedoen aan de Kumasol Triatlon Oud-Gastel en dan de 1/4 afstand. Wie van jullie heeft hier al een keer aan meegedaan en kan mij hier dus meer over vertellen? Hoe is de wedsrtijd georganiseerd? Mooi en snel parcours? Leuke ambiance?

Ik ben benieuwd!

Groetjes,

Martijn

2

Re: Kumasol Triatlon Oud-Gastel 2008

Prima wedstrijd in een ontspannen sfeer ,douche en kleedgelegenheid naast de finisch in de sporthal  ,aanrader!!    Kijk effe op de website van werkgroep www.tveerke.nl  voor meer info .

triathlon is 3 x beter

3

Re: Kumasol Triatlon Oud-Gastel 2008

Bedankt voor de informatie!

Als alles goed gaat, wordt de Kumasol Triatlon dan m'n eerste kwart.

Meer informatie is altijd welkom, maar reageren kan natuurlijk ook altijd wanneer de wedstrijdperiode aanvangt.

4

Re: Kumasol Triatlon Oud-Gastel 2008

Den Inkel triathlon in Kruiningen is ook leuk  1/8  en od  + 1/2 triathlon  .Zwemmen in 50 mtr  buiten  zwembad , deze wedstrijd is in mei .
Suc^6   Rapido .

triathlon is 3 x beter

5

Re: Kumasol Triatlon Oud-Gastel 2008

Ik heb daar vorig jaar voor het eerst mee gedaan aan een (1/8) triathlon. Aangezien ik nog behoorlijk moet investeren in het zwemmen en ik goed voorbereid aan de kwart wil beginnen, doe ik in Kruiningen ook weer mee aan de sprint afstand. Mocht je nog tips hebben, dan hoor ik die vanzelfsprekend graag.

Jij ook succes!

6

Re: Kumasol Triatlon Oud-Gastel 2008

Welke tips wil je hebben ?
Lees alles op dit forum is door ,er staan genoeg waardevolle tips .
Maar stel je vraag gerust  wie weet ontstaat een leuke topic ?
Rapido  .,.,.,

triathlon is 3 x beter

7

Re: Kumasol Triatlon Oud-Gastel 2008

Hier op het forum staan inderdaad genoeg tips. Ik bedoelde eigenlijk of je nog leuke wedstrijden weet die in Zuid-West Nederland of Brabant plaatsvinden. Maar die staan waarschijnlijk ook allemaal op de kalender van triathlonweb.nl en de website van Sjaak Sinke.

Toch alvast bedankt!