1

Onderwerp: Een groet uit Tsjechie

Hallo en goede morgen iedereen,

Ik ben nieuw hier op dit forum en ik ben 23 jaar en woon in Tsjechie. De trainingsfaciliteiten zijn hier zeer goed al moest ik wel even wennen aan de bergen waar ik woon.

Om heel eerlijk te zijn ben ik meer een Adventure Racer dan een triathleet (al is er weinig verschil in de manier van trainen). Ik wil via dit forum wat meer te weten komen over hoe jullie trainen en hoe jullie dieet eruit ziet. Misschien kan ik jullie tips geven over de tak van sport die ik beoefen.

Ciao,

Swen

Who dares wins!

2

Re: Een groet uit Tsjechie

Hai Swen, Welkom.

Misschien een wat naive vraag, maar wat is een adventure race?

JAB

3

Re: Een groet uit Tsjechie

Hetzelfe als een survival run toch?
Lijkt me ook wel gaaf.... waarschijnlijk doe ik volgend jaar een keer mee om te proberen.

Gr, Concorde

4

Re: Een groet uit Tsjechie

Lijkt wel op een survivalrun maar dan veel groter. Soms gaan die race's over enkele dagen.  Kijk maar eens op http://www.sleepmonsters.nl/
een site met allerlei info over adventure race's

5

Re: Een groet uit Tsjechie

Inderdaad Duathleet heeft het helemaal bij het rechte eind. Ik zou echter eerst als vrijwilliger gaan rondkijken voor daadwerkelijk mee te doen. Het nadeel van deze races is dat het aardig wat geld kost, niet alleen in materiaal maar ook de races zelf (inschrijfgeld). Zo een naive vraag is het niet JAB, zoveel aanhangers heeft AR (Adventure racing) niet.

Sleepmonsters is trouwens een hele goede site waar ze ook het trainingsaspect zeer duidelijk behandelen.

Who dares wins!

6

Re: Een groet uit Tsjechie

Hmmm. Heb eens zitten kijken, maar vooralsnog vind ik triathlons spannend genoeg :-)