1

Onderwerp: Nieuwe debutant uit België

Hallo Forumleden,

Mij even voorstellen. Ik ben Pieter en woon in België, meer bepaalt Oost-Vlaanderen (Aalst). Ik ben 28 jaar, bijna 29 maar nog net niet :-)
Ik heb eigenlijk mijn hele leven voetbal gespeeld, ik was een beloftevolle doelman en toen ik 17 jaar was speelde ik in 3e nationale maar nu bijna 10 jaar later en 7 operaties verder ben ik moeten stoppen met voetbal.

Ik ben in november 2013 begonnen met zwemmen als revalidatie. Ik vond dat eigenlijk zeer fijn en ik ging bijna 5 keer per week zwemmen.
In januari heb ik mij een fiets aangeschaft (Ridley Noah voor de kenners :-) en ben ik bij de wielertoeristen gaan meerijden en trainen.
Sinds enkele weken ben ik daar ook "lopen" aan het bijvoegen, het is eerder joggen maar we moeten ergens beginnen. En ik ben blij dat ik deze 3 sporten kan doen zonder dat ik ergens pijn voel (op het laatste van mijn "carrière" kon ik na een match de eerste dagen met moeite uit mijn bed).
Ik ga natuurlijk niet te hard van de toren blazen maar ik heb echt de smaak te pakken en voel er mij goed bij.

Ik heb mij dan ook ingeschreven om mijn 1ste 1/8 triathlon te doen in Viersel op 30 augustus.
Het is de bedoeling om hem uit te doen zonder verwachtingen.

Momenteel doe ik enkel duurtrainingen en als mijn 1ste triathlon meevalt zou ik graag volgend jaar eens 1/4 doen met eventueel iets meer coaching.

Voila bij deze ben ik voorgesteld en waarschijnlijk zullen jullie mij nog tegen komen met 1 van de vele vragen die ik nog heb :-)

2

Re: Nieuwe debutant uit België

Pieter welkom!

3

Re: Nieuwe debutant uit België

Welkom!!

die van gent is ook zeer tof, de mr T. toffe locatie. moest je er nog willen doen hé wink