1 Laatst bewerkt door Thijs-Jan (21-07-14 09:15:21)

Onderwerp: Een Leidschendammer

Na jaren meelezen is het ook voor mij wel eens tijd me eens aan te melden en voor te stellen. Mijn naam is Thijs-Jan Gerbrands, sinds 2009 lid van Duursportvereniging TTL te Leidschendam. De afgelopen jaren vooral wat kwartjes, OD's en 2 halve's gedaan. Fietsen was nieuw voor mij (althans, op een racefiets) maar het blijkt heel leuk te zijn.  smile Jarenlang gezwommen bij een reddingsbrigade, hardgelopen voor mijzelf en iets van 11 jaar basketbal gespeeld. Ivm. blessures gestopt en met triathlon begonnen. Geen moment spijt van gehad!

Reden van aanmelden op dit forum is binnenkort te vinden in een ander topic. Ik heb jullie hulp nodig (of misschien kunnen jullie mijn hulp wel gebruiken). Daarnaast loopt er een "Chinees TT-project" waar ik wellicht binnenkort een verslagje van schijf.

Voor nu: dank voor jullie vermakelijke en informatieve bijdragen!

2

Re: Een Leidschendammer

Welkom!

Doelen: -marathon van Amsterdam oktober 2013 onder de 4 uur; -halve triatlon van Eilat januari 2014 onder de 7,5 uur; -Beach challenge Kijkduin juli 2014 in de top eindigen bij de recreanten; -ooit een hele Iron-distance voltooien.