1

Onderwerp: 220 triathlon, waar te krijgen?

Ik ben in Belgie in aanraking gekomen met het tijdschrift 220 triathlon. Ik wil deze graag in Nederland blijven lezen. Nu heb ik echter bij elke boekenwinkel waar ik ben geweest bot gevangen.

Leest iemand van jullie hier het tijdschrift ook? If yes, weten jullie waar dit tijdschift te koop is (in Noord Holland)?

(Even los van de iPad versie en een internationaal abbonement).

Thanx voor de reacties.

2

Re: 220 triathlon, waar te krijgen?

De triathlon 220 haal ik in Belgie in de Press Shop. Maar de triathlon plus dat is zowat de evenknie van 220 haal ik in nedrland gewoon bij bruna.

3 Laatst bewerkt door monkeloor (16-10-14 09:37:27)

Re: 220 triathlon, waar te krijgen?

Ik krijg 'm thuisgestuurd nadat m'n triathlete-europe abo werd omgezet naar een 220-abo. Volgens mij is het niet heel duur om het te laten versturen vanuit de UK. Triathlete-europe was dat ook niet namelijk

mm, 70eu voor 13 nummers zie ik op de site...

4

Re: 220 triathlon, waar te krijgen?

Bij mij is het abonnement ook omgezet en dat vind ik prima. Ik heb ook een tablet abonnement op Lava magazine, maar een tijdschrift wil ik graag in handen hebben (itt boeken, daar is dat minder belangrijk).

Ik weet niet hoe het inkoopbeleid van tijdschriften bij boekhandels gaat, maar het lijkt redelijk random. Ik kijk altijd welke triathlonblaadjes er liggen en dat scheelt van winkel tot winkel. Ik zou het gewoon even vragen aan je favoriete boekwinkel, en anders inderdaad gewoon een abonnement nemen.

5

Re: 220 triathlon, waar te krijgen?

Ik ben inderdaad bang dat er niets anders op zit. de distributeurs van Bruna en Ako kunnen hem niet leveren.
Ik kan wel elke keer naar Waterstones in Amsterdam (Engelse boekhandel), maar dan blijf ik aan de gang.

iPad abbo zie ik niet zo zitten; ik blader ook liever een tijdschrift door. Vind het ook leuk om ze te bewaren.
Leuk voor de kerst..

Lava magazine heb ik nog nooit gelezen, uiteraard wel van gehoord. Is dat wat?

6

Re: 220 triathlon, waar te krijgen?

SebastiaanHorn schreef:

Lava magazine heb ik nog nooit gelezen, uiteraard wel van gehoord. Is dat wat?

Ik ben er niet kapot van, maar misschien komt dat ook omdat ik het altijd op mijn tablet of telefoon lees. Heel veel advertenties en (uiteraard) erg op de VS gericht. Ik ga mijn on-line abonnement in elk geval niet verlengen.

7

Re: 220 triathlon, waar te krijgen?

ronnyke schreef:

De triathlon 220 haal ik in Belgie in de Press Shop. Maar de triathlon plus dat is zowat de evenknie van 220 haal ik in nedrland gewoon bij bruna.

Wat vind je van de triathlon plus? deze ziet er prijstechnisch gezien interessant uit bij 2-jarig abo (ben van triathlete naar triathlete europe en nu dus gedwongen naar 220 voor resterende jaar)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

8

Re: 220 triathlon, waar te krijgen?

Zoals ik al zij is triathlon plus zowat de evenknie van de 220. Ikzelf koop ze meestal allebei maar veel verschil zit er niet in. Beide volgen vooral de Engelse athleten en races.