1

Onderwerp: Nieuw en op zoek naar een 1/4 buiten NL

Hallo!

Ik ben Robin, 35 jaar uit Amsterdam. Ik loop regelmatig en ik heb de afgelopen 3 jaar de dam tot dam gelopen. Ik wil volgend jaar met wat vrienden een 1/4 triathlon doen om mee te beginnen. De afwisseling lijkt me vooral erg leuk. Ik moet nog goed leren zwemmen en fietsen dus dat deel wordt een uitdaging.

Als iemand nog een leuke suggestie heeft voor een leuke 1/4 triathlon buiten Nederland die goed georganiseerd is hoor ik het graag. Buiten NL omdat we er dan gelijk een mini vakantie van willen maken en omdat het net wat avontuurlijk is. Ik zit nu te denken aan Vichy of Gerardmer. Alle tips zijn welkom.

2

Re: Nieuw en op zoek naar een 1/4 buiten NL

De OD in Gerardmer is super. Ik heb in 2012 de halve gedaan en de volgende dag genoten van het kijken naar de OD. De aankleding en verzorging rondom het evenement is top.

3 Laatst bewerkt door petitmas (25-10-14 17:47:13)

Re: Nieuw en op zoek naar een 1/4 buiten NL

Hallo Locksley (Robin)

Af en toe mag ik van de webmaster reclame maken  tongue
Ik woon op 2 a 3 uur afstand van Vichy, maar belangrijker nog, wij hebben een B&B en een camping

Afhankelijk van de maand waarin jullie emt vakantie willen moet er vast iets te regelen zijn.
Ik ben hier ook lid van een Franse triathlonvereniging, Limoges Triathlon.

Ik hoor graag of er eventueel interesse is en wij kunnen diverse aanbiedingen doen

check www.lepetitmasdile.com