1

Onderwerp: Maat wetsuit

Beste triatleten,

Ik wil via e-bay of een duitse internet-site een goedkoop (max 200 euri) triatlon-wetsuit kopen.

Maat staat meestal gegeven in lengte en/of lichaamsgewicht. Ik ben 1.85 lang en weeg 72 kilo. Nu is dat schijnbaar afwijkend. Want oftewel de lengte klopt, ofwel het gewicht klopt maar nooit allebei. Welke kan ik dan het beste aanhouden?

Ik weet dat er pasdagen zijn maar daar heb ik weinig tijd en zin voor.

Hebben jullie bovendien nog aanraders?

2

Re: Maat wetsuit

"geen zin voor" ??? en slecht zittende wetsuit kost je alleen maar tijd!! koop er dan geen!

3

Re: Maat wetsuit

Bundes schreef:

Beste triatleten,

Ik weet dat er pasdagen zijn

Als ik even jouw topic mag lenen. Wie weet waar de verschillende pasdagen zijn? Ik weet dat er dit weekend eentje is in Spijkenisse en volgende week eentje in Groningen. Zijn er ook nog andere pasdagen, bij voorkeur meer in het midden van het land?

Alvast bedankt,

Bram

4

Re: Maat wetsuit

Beste Bundes,

Mijn advies is, koop geen wetsuit zonder het te passen. Vooral als je niet in de aangegeven ""normale"" maatvoering past. Het geeft alleen maar ellende en frustratie als je denkt een goed wesuit te kopen en het blijkt niet te passen.
Neem de moeite om naar de winkel te gaan of naar een wetsuit testdag, deze moeite wordt echt beloond en geef je veel zwemplezier.

BYBY

5

Re: Maat wetsuit

Datum: Woe 9 april 2008
Tijd: 21.30 – 22.30 uur
Locatie: Slagmanbad, Park de Kotten 325 te Enschede
Vereniging: Triathlon Club Twente

Datum: Woe. 16 april 2008
Tijd: 20.45 – 21.45 uur
Locatie: Watermulder, Randweg 1 te Hattem
Vereniging: TV Triade

Datum: Do 17 april 2008
Tijd: 20.15 – 21.15 uur
Locatie: De Kolk, Dikkensweg 3 te Wierden
Vereniging: TV Argo

Datum: Vrij. 18 april 2008
Tijd: 21.00 – 22.30 uur
Locatie: De UT Campus, te Enschede
Vereniging: D.S.T.V. Aloha (UT)