1

Onderwerp: Trio Estafette Triathlon Made

Voor velen van ons de eerste wedstrijd van het triathlonseizoen; de trio estafette triathlon in Made. Van de verrichting van het zeeuwse team heb ik een filmpje gemaakt:

Videoverslag "De Bevelanders" tijdens trio estafette triathlon in Made

2

Re: Trio Estafette Triathlon Made

Leuke film, het was voor ons ook de eerste wedstrijd. Altijd leuk om in Made te starten en ik ben blij dat tvbreda het stokje heeft overgenomen.

3

Re: Trio Estafette Triathlon Made

Hoi JosDH,

Ik vind het wel een informatief filmpje. Wel even schrikken van de start bij het zwemmen van de eerste deelnemer, wat een bende! Gaat dat altijd zo toe aan een triathlon in het zwembad? Dan ben ik benieuwd hoe ik dat moet overleven als ik 25 mei mijn triathlon-debuut maak.

En aan het eind ook wel even schrikken toen ik jullie eindtijden zag, dat waren drie tijden die sneller waren dan de tijd waar ik van durf te dromen.

Met andere woorden: ik ben best wel onder de indruk van jullie prestaties en ook blij dat ik het filmpje heb kunnen zien met de onderdelen waar ik de meeste problemen verwacht: de start en de wisselzones.

Succes!

Bart

4

Re: Trio Estafette Triathlon Made

beste Bart,


Allereerst zijn de afstanden in Made toch wel korter dan in een reguliere 1/8e. Voornamelijk het fietsparcour is korter. Er is dit jaar wel een verlenging van het loopparcour gekomen.
Ik weet niet waar je start, maar dat scheelt per triatlon nogal.
Als verder nog vragen hebt, hoor ik het wel.

Jim