1

Onderwerp: Triathlon groentje erbij!

Hoi allen!

Ik ben Youri, 23 jaar uit Etten-Leur en na best veel al hier te hebben gelezen dacht ik, laat ik me ook maar registreren en mijzelf daarbij gelijk introduceren wink

Ik heb weinig tot geen duurloop achtergrond, maar heb altijd een liefde voor hardlopen gehad. Hier ben ik dit jaar eigenlijk pas écht serieus mee begonnen en nu rustig aan het trainen voor de 10 km in Rotterdam in april.
Hier is eigenlijk het fietsen bij gekomen doordat mijn broer afgelopen zomer opeens aan kwam zetten met de opmerking "je hebt 2 weken geleden een MTB gekocht en we hebben nog iemand nodig in het team voor de Gulbergen24 race, zin om mee te doen?". Uitslover als ik ben dacht ik, waarom niet? en ben ik daar terecht gekomen.
Afsluitend dacht ik, als ik toch al fiets en loop, waarom dan geen zwemmen erbij doen en dan triathlons? En zodoende ben ik hier terecht gekomen.

Hoewel ik momenteel alleen vol het hardlopen train is het mijn bedoeling om in januari te beginnen bij de zwemvereniging hier voor 2 keer per week training. Daarnaast wil ik tussen nu en die tijd rustig 2 keer per week wat kilometers op de MTB gaan maken om in ieder geval de gewenning aan vaak trainen op te bouwen.

Mocht dit allemaal goed gaan.. dan zie ik wellicht sommigen van jullie in juni bij de triathlon van Terheijden, waar ik mijn eerste wedstrijd wil gaan doen op de 1/8e afstand.

Alvast bedankt voor alle hulp die ik (zonder jullie medeweten wink ) al gehad heb op dit forum, en wat ik zonder twijfel nog ga krijgen!

2

Re: Triathlon groentje erbij!

Youri welkom! En veel succes volgend jaar.

3

Re: Triathlon groentje erbij!

Zijn we er (bijna) niet allemaal zo ingerold................als ik dan toch al fiets en loop  wink
veel plezier en succes