1

Onderwerp: Sportverslaafde met nieuwe uitdaging

Hoi allemaal,

Mijn naam is Patrick den Ouden en heb een tijdje geleden besloten dat ik voor mijn 35e een hele triathlon wil volbrengen. Dat zal Almere worden in 2016.

Vanaf mijn 18e ben ik met af en toe een pauze veel met sport bezig geweest. In de eerste jaren veel fietsen, vooral de afstanden van 100-150km liggen me lekker. Op een gegeven moment fitness erbij gedaan en de focus is langzaam verschoven naar fitness. Na een sportpauze van een jaar en 10kg erbij.... weer gaan sporten. Gelukkig ben ik verhuisd naar zuid-limburg dus vele mooie trainingsmogelijkheden. Op dit moment ben ik veel aan het lopen. Dit jaar aan een stuk of 10 evenementen meegedaan zoals strongmanrun NL, DE, LUX en BE. Op die afstanden lukken de afstanden van een halve marathon redelijk goed.

Ik ben op dit moment ook in het bezit van een racefiets en een mountainbike waar dit jaar al wat klimkilometertjes op zijn gemaakt. Mijn plan is om volgend jaar ergens een halve te doen en dan in 2016 Almere.

Ik probeer meestal mijn eigen weg te vinden, maar ben toch erg aan het twijfelen om lid te worden van de vereniging in Stein. Nog maar even een paar weken over denken.

Hopelijk kan ik veel nuttige tips aan jullie onttrekken en is de triathlonsport weer een deelnemer rijker voor vele jaren.

met vriendelijke groet,

Patrick

2

Re: Sportverslaafde met nieuwe uitdaging

Patrick welkom! En nog tijd genoeg voor die hele in 2016. Ik ben jaloers op je trainingsomgeving.

3

Re: Sportverslaafde met nieuwe uitdaging

Aan het nadenken om lid te worden van tv Stein? En je kon zo goed leren  tongue
Ik ben niet jaloers op je trainingsomgeving  lol  ( inside joke, kom je nog wel achter)

4

Re: Sportverslaafde met nieuwe uitdaging

Als je dan toch in Limburg woont.
Volgens dit artikel komt er een Ironman rond Maastricht.

http://sport.nl/artikelen/2014/11/triat … ht-vooruit

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

5

Re: Sportverslaafde met nieuwe uitdaging

Maca944 schreef:

Patrick welkom! En nog tijd genoeg voor die hele in 2016. Ik ben jaloers op je trainingsomgeving.

In het parcours van Almere zitten anders niet veel heuvels. Ik was maar wat blij met m'n trainingsomgeving (Amersfoort); bijna al m'n fietskilometers in de polder gemaakt. Zoals m'n trainer zei; elke trap telt op dat parcours.