1

Onderwerp: Even voorstellen, nieuw hier..

Goedemorgen triathleten!

Ik ben Robin, 25 jaar en single! Ik werk fulltime als account manager voor een technische groothandel. In mijn vrije uurtjes sport ik graag. Trainen voor triathlons uiteraard, daarnaast heb ik ook een passie voor voetbal. Het laatste beoefen in zelf niet meer, maar ik ga nog graag naar het stadion.

Ik ben besmet geraakt met het 'triathlon virus' toen ik 2 vrienden aan ben wezen moedigen tijdens de IronMan 70.3 van Mallorca in 2013. Sinds dit jaar heb ik zelf ook mijn eerste evenementen er op zitten. O.a. 1/8 Oud-Gastel, 1/8 Antwerpen, België, 5150 Zurich, Zwitserland en 1/8 Amsterdam. Ik ben sinds kort ook lid van een triathlon vereniging.

Planning is om in 2015 deel te nemen aan een IronMan 70.3 evenement. Waarschijnlijk zal dit Luxemburg worden. Het is alleen nog even afwachten tot de inschrijving van start gaat.

Ik praat graag over deze bijzondere sport en ervaringen van anderen, en ben benieuwd of ik ook nog het één en ander hier opsteek.

2

Re: Even voorstellen, nieuw hier..

Robin welkom!

3

Re: Even voorstellen, nieuw hier..

Welkom!

4 Laatst bewerkt door Peyton (01-11-14 10:46:34)

Re: Even voorstellen, nieuw hier..

Hi!
Welcome to the forum and nice to meet you.
Me also a newbie for this forum and just joined this board.
It's a good place for the discussion. Hope we will really enjoy our stay at this forum.

Adam Prowse Personal Trainer,
539 High Street, Maitland,
New South Wales 2320, Australia

5

Re: Even voorstellen, nieuw hier..

Welkom Robin, mooi doel voor 2015. Een Ironman70.3 is waanzinnig gaaf om te doen.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

6

Re: Even voorstellen, nieuw hier..

En Luxemburg is een mooie triatlon!

7

Re: Even voorstellen, nieuw hier..

Idd een mooi evenement maar of het nog doorgaat?? Hij staat nog op de kalender maar de inschrijvingen zijn nog steeds niet open.

8

Re: Even voorstellen, nieuw hier..

ronnyke schreef:

Idd een mooi evenement maar of het nog doorgaat?? Hij staat nog op de kalender maar de inschrijvingen zijn nog steeds niet open.

Dat was vorig jaar ook erg laat!

9

Re: Even voorstellen, nieuw hier..

Toch niet zo laat want heb me eind September 2013 ingeschreven toen en dan zatten er al redelijk wat hotels vol in Remich.