1

Onderwerp: pijn hak van de voet

Vandaag meegedaan op de UT, Schijnbaar tijdens het hardlopen in de wisselzonne op blote voeten iets onder mijn hak gehad. Met het looponderdeel geen last van gehad; maar kan nu niet zonder schoeisel lopen omdat er een kleine plek (kleine 1x1cm) onder op de rechterhak zeer pijnlijk is als er druk op komt. Iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik er het beste mee kan doen? koelen lijkt geen uitwerking te hebben. Van buiten is er trouwens ook niets te zien.

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

2

Re: pijn hak van de voet

Ik zou er eerst eens een nachtje over slapen...

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

3

Re: pijn hak van de voet

oh tongue dat doe ik ook wel smile maar ben iemand die liver al tijdig wat info er over verzameld smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

4

Re: pijn hak van de voet

Vandaag bij sportfysio geweest; het vetlichaam pal onder de hak (wat dient als berscherming voor het hielbeen) is ontstoken. Ik mag 1 week niet hardlopen en moet zoveel mogelijk staan en wandelen vermijden.

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800