1

Onderwerp: Mstyz stelt zich voor

2015 wordt voor mij het jaar dat ik mij echt op de triathlon wil richten. Ik word dit jaar 38, dus de hoogste tijd om door te breken. Zo'n 20 jaar geleden ben ik begonnen... maar tijdens mijn studiejaren waren er heel veel andere dingen die leuk, lekker en interessant waren.

Het fietsen heb ik nooit losgelaten.Toen vrienden 3 jaar geleden de Binnenmaas triathlon deden, ging het bij mij weer kriebelen. Dat wilde ik ook en heb het zwemmen en lopen weer opgepakt. Binnen no time was ik weer helemaal verslaafd. En 20 levensjaren wijzer ben ik het trainen verstandiger aan het oppakken. Met een plan. Maar ook met een veel drukker leven, vorig jaar hebben we ons tweede kindje gekregen.

Vorig jaar heb ik de IM70.3 Wiesbaden gereden. Na de politietriathlon in Spijkenisse dacht ik opeens, dat kan allemaal wel een stukje fanatieker. De 2.11 kan wel eens richting de 2 uur. En de IM70.3 kan eigenlijk ook wel eens een hele IM worden. Of het haalbaar is weet ik over 2 jaar. Of het belangrijk is... nou nee, het trainen is al een groot feest. Om mij heen zijn steeds meer mensen hiermee bezig, dus ik vermaak mij wel.

De laatste maanden heb ik mij vooral gericht op het lopen. De eerste doelstellingen heb ik gehaald, dus zo lang mij lichaam mij niet in de steek laat, of ik niet te gek doe, ben ik van plan om op mijn 38ste serieus door te breken.  wink

2

Re: Mstyz stelt zich voor

Hallo welkom.

Lijkt een beetje op mijn verhaal, leuk om te lezen .

2:11 is een mooi uitgangspunt . Ben benoeuwd wat de toekomst brengt  smile

3

Re: Mstyz stelt zich voor

mstyz welkom! 38 jaar is een prima leeftijd om door te breken. Nog 2 jaar en je zit in de hoogst competitieve agegroup 40-44, dus ik zou het nu gaan doen als ik jou was. Mooi dat je het trainen een groot feest noemt. De weg is bij triathlon minstens net zo belangrijk als het doel. Denk ik.