1

Onderwerp: Ik stel me voor...

Hardlopen vind ik al een poosje leuk en het lukt me de laatste anderhalf jaar goed om uit de blessures te blijven. Het allerleukst vind ik om 's morgens vroeg te lopen, als het stil is, en dan de zon op te zien komen. Afgelopen oktober heb ik voor het eerst een halve marathon gelopen, in Amsterdam. Een toptijd vind ik niet zo belangrijk, het was heel leuk om mee te doen.
Zwemmen was een tijd mijn hobby en ik vond het leuk om te merken dat, na jaren, ik laatst moeiteloos 40 baantjes zwom. Schoolslag, dat wel.
Afstanden fietsen deed ik in vakanties, in Nederland of daarbuiten. Ik heb mijn hybride eens uit het stof gehaald en hij blijkt het nog prima te doen. Al met al zit die achtste triathlon er dus echt wel aan te komen.
Ik speur het net af naar trainings- en materiaaltips en ben van plan om binnenkort aan te haken bij een cursus, zodat ik goed voorbereid aan de start verschijn. Echt leuk om zo naar toe te werken! Ik vond mezelf nooit een sportman maar inmiddels heb ik de neiging die aanname opnieuw onder de loep te nemen.

2

Re: Ik stel me voor...

Als je drie sporten beoefend. Al is het maar 1x in de week, dan mag je jezelf echt wel sportman noemen.
Welkom op dit forum en heel veel plezier bij het trainen voor je eerste wedstrijd.

3

Re: Ik stel me voor...

Wouter welkom! En succes met de voorbereidingen op je 1/8e triathlon, weet je al welke je wil gaan doen?

4

Re: Ik stel me voor...

Dank jullie wel! Ja, ik ben van plan mee te doen aan de Speedman in Gronngen op 7 juni.

5

Re: Ik stel me voor...

Welkom Wouter!
Ook ik ga eind juni voor het eerst meedoen met een achtste...succes met je voorbereidingen en ik lees graag hoe het je is vergaan.