1

Onderwerp: verificatie voor plaatsen reactie

Wat mij zeer regelmatig overkomt is dat ik een verificatie in moet voeren voor een reactie geplaatst wordt. Ik schrijf dan via de snelle rectie balk een reactie, en druk dan op plaats reactie. Als ik dit gedaan heb komt er eerst een scherm met een vraag (wat het eerste onderdeel van een triathlon is) pas als ik dit in heb gevuld wordt het bericht geplaatst.

Zijn er meer leden die dit regelmatig hebben? en is hier een duidelijke reden voor?

2

Re: verificatie voor plaatsen reactie

Om te voorkomen dat allerlei automatische spambots dit forum volstampen met spam en andere zooi.

3

Re: verificatie voor plaatsen reactie

Wat in de basis de reden is snap ik wel, maar waarom dien ik dit minimaal 1 maal per week in te vullen?
Ik ben op meerdere fora actief, en dit forum is toch echt de enigste waar ik na registratie regelmatig een verificatie dien te doen.

4

Re: verificatie voor plaatsen reactie

Misschien om je eraan te herinneren dat je nodig weer een keer moet gaan zwemmen...

5

Re: verificatie voor plaatsen reactie

Dorter schreef:

Misschien om je eraan te herinneren dat je nodig weer een keer moet gaan zwemmen...

Like!  big_smile

6

Re: verificatie voor plaatsen reactie

Ik begrijp ook niet zo goed waarom je deze vraag elke keer moet beantwoorden. Als je eenmaal een geregistreerde gebruiker bent die ooit de non-bot check heeft overleefd dan is dat toch niet nodig?

7

Re: verificatie voor plaatsen reactie

Maca944 schreef:

Ik begrijp ook niet zo goed waarom je deze vraag elke keer moet beantwoorden. Als je eenmaal een geregistreerde gebruiker bent die ooit de non-bot check heeft overleefd dan is dat toch niet nodig?

Men houdt rekening met die kleine kans dat gebruikerhier gedurende de jaren door de zich steed verder te ontwikkelen technieken toch richting Cyborg gaan... Omdat ze niet alleen hun fiets willen upgraden maar ook hun lijf tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

8

Re: verificatie voor plaatsen reactie

Zoiets fantaseer je niet Sighera dus ik kan al raden met wat jij bezig bent wink

9

Re: verificatie voor plaatsen reactie

Bijna geblokkeerd.
Hebben ze de vraag gewijzigd, en dat met dit weer.