1

Onderwerp: Fysio Amsterdam

Wie weet er een goede fysio die zelf triatleet is? Heb wel een goede, maar de hele praktijk is gericht op voetballers, en ik mis de link. Daarnaast zijn ze nogal van de continue behandeling en ik meer van de oplossing en verder...

Dank!

2

Re: Fysio Amsterdam

kan geen advies geven over een fysio in Amsterdam.

in iedergeval kan ik je vertellen dat er vrijwel geen direct fix voor problemen zijn. Verkeerde houding of verkeerde spier verhoudingen kosten gewoon tijd om goed uit te vinden en goed te trainen.

3

Re: Fysio Amsterdam

Jerry schreef:

Wie weet er een goede fysio die zelf triatleet is? Heb wel een goede, maar de hele praktijk is gericht op voetballers, en ik mis de link. Daarnaast zijn ze nogal van de continue behandeling en ik meer van de oplossing en verder...

Dank!

Ik ken Nico van der Breggen aan de Brouwersgracht. Zelf hardloper, en runningtherapeut, geen triathleet. Wel zeer ervaren en ik ben heel tevreden over hem. Hij heeft me na blessureleed weer aan het lopen gekregen.

4

Re: Fysio Amsterdam

Er zit een goede praktijk vlakbij het Olympisch Stadion (in sporthallen zuid) genaamd Manual Fysion.
Niet per see hardlopers zelf, maar ze werken wel met veel topsporters dus weten er echt wel wat van.
Vragen naar Marco of Michael wink

5

Re: Fysio Amsterdam

Dank allen!