1

Onderwerp: Verblijf in Zurich

Aankomende zomer sta ik aan de start van de Ironman Zurich. Voor mijn verblijf daar ben ik nog op zoek naar suggesties voor overnachtingen. Het hoeft niet in de stad zelf te zijn, ik ben bereid om een stukje te rijden met de auto. Daarnaast wil ik niet te veel geld uitgeven. Zelf kunnen koken is een must. Eventueel kamperen kan ook, ik heb een ruime tent met alle gemakken. Iemand goede ideeën/ervaringen?

2

Re: Verblijf in Zurich

Volgens mij is hier vorig jaar ook heeeeeel veel over geschreven
ff terugzoeken dus

3

Re: Verblijf in Zurich

Ik heb hier gezetenL https://www.airbnb.nl/rooms/1826612?eui … 30811a7cc4
Was echt prima! Vlak bij station en directe verbinding naar het wedstrijdterrein.

4

Re: Verblijf in Zurich

Jeroen, klopt het dat je daar voor minimaal 30 dagen moet reserveren? Lijkt me wat lang.

5

Re: Verblijf in Zurich

petitmas schreef:

Volgens mij is hier vorig jaar ook heeeeeel veel over geschreven
ff terugzoeken dus

Teruggezocht maar kan weinig concrete adressen vinden. Zijn er nog suggesties?

6

Re: Verblijf in Zurich

Ik boek altijd iets (categorie Bezemkast) bij booking.com. Veel goedkoper ga je ze niet vinden, en heel vaak heb je dan gratis annuleren tot 1 dag van tevoren. Altijd handig als je door bijvoorbeeld een blessure toch niet die kant op kunt.

7

Re: Verblijf in Zurich

Kamperen?

Wij verbleven bij mensen thuis. Was erg relaxed, alleen we een ruim half uur rijden naar de stad.

8

Re: Verblijf in Zurich

Cees schreef:

Jeroen, klopt het dat je daar voor minimaal 30 dagen moet reserveren? Lijkt me wat lang.

Oh, ja ik zie het.. das nieuw. Dan is de bezemkast via booking.com de beste optie waarschijnlijk ben ik bang.