1

Onderwerp: geen foto

Weet iemand hoe ik een foto  kan plaatsen krijg het niet voor elkaar alvast bedankt

2 Laatst bewerkt door marcelca (27-04-15 19:31:56)

Re: geen foto

Als je een link hebt van een foto plaatsen tussen de image tekens ( die krijg je als je op het 1 na rechtse knopje drukt )

dus

[img]de link van de foto[/img]

je moet dus wel de foto ergens opgeslagen hebben op internet, niet op je eigen computer

3

Re: geen foto

Op je eigen computer lukt ook hoor

4

Re: geen foto

Gekke is wel dat het met een andere foto niet lukte terwijl ik precies hetzelfde deed.

Je kan op "bestand kiezen"  klikken, de foto selecteren en dan op "voeg toe" klikken.
Als het wel goed gaat zie je voordat je het bericht plaatst de foto er al onder staan.
Zie je niets, dan moet je een andere foto proberen.

Geen idee waar het verschil in zit

5

Re: geen foto

Dit dan

6

Re: geen foto

Geen idee hoe dit komt petitmas

wist trouwens niet dat je van je computer kon uploaden naar het forum...  smile


Als je linkt naar een plek op je computer kan het niet want dat moet je een server hebben die altijd aanstaat en goed ingesteld is, dus niet linken naar bijvoorbeeld d:\foto\enz enz

7

Re: geen foto

Marcelca..............met deze foto heb ik neits anders gedaan dan een foto selecteren uit het mapje "mijn afbeeldingen"
Maar met een andere foto kwam er een "linkje" te staan.........zoals in dit bericht. Foto komt uit dezelfde map.

8

Re: geen foto

petitmas schreef:

Marcelca..............met deze foto heb ik neits anders gedaan dan een foto selecteren uit het mapje "mijn afbeeldingen"
Maar met een andere foto kwam er een "linkje" te staan.........zoals in dit bericht. Foto komt uit dezelfde map.

Je kan idd foto`s uploaden naar het forum

Het enige wat ik kan verzinnen is dat het forum een linkje ervan maakt als je boven een bepaalde resolutie komt..

De foto van het linkje heeft een resolutiie van 930 x 1390 en misschien heeft de andere foto een lagere resolutie


zou me kunnen voorstellen dat ze in het forum ingesteld hebben dat foto`s niet groter mogen zijn als bijvoorbeeld 800 x 600

9 Laatst bewerkt door marcelca (28-04-15 10:15:15)

Re: geen foto

test


Foto verkleint naar 640 x 480 en dan doet ie het wel smile

10

Re: geen foto

Dat zou de oplossing wel eens kunnen zijn Marcelca.