1

Onderwerp: Ter Aar

Aanstaande zondag eerste individuele wedstrijd van het seizeon (na teamtriathlon in Arnhem).
Traditiegetrouw start ik op de 1/8 daar smile

Vorig jaar:
Zwemmen: 07:44
Fietsen: 31:22  (19,5km)
Lopen: 19:42

Totaal: 58:48

T1 zit bij de fietstijd en T2 bij de looptijd opgeteld (er wordt daar niet gewerkt met matten)

Ik hoop dit jaar nog ietsje sneller te gaan, fietsen en lopen is wel wat verbeterd, zwemmen zal zwaar worden om binnen de 8minuten te blijven (weinig getraind).
Ik hoop onder de 58 minuten

Nog meer mensen in Ter Aar te vinden zondag?

2

Re: Ter Aar

Ik heb 'm vorig jaar gedaan, de kwart, en dat was mijn beste triathlon ooit, ik verraste mezelf met een veel dikker PR dan ik had durven dromen. Dus ik bewaar er zeer goede herinneringen aan. Het was toen ook het mooiste weer van de wereld, dat hielp. In elk geval: veel plezier gewenst dus!

Louise

3

Re: Ter Aar

Ik ga ook! Voor mij de eerste keer, dus ben benieuwd wat te verwachten. Ik heb er nu al zin aan~!

4

Re: Ter Aar

Dat zal wel een koude klus worden! Doen jullie met dit soort wedstrijden ook alleen een trisuit aan? Of trekken jullie meer kleding aan?

5

Re: Ter Aar

Volgens mij hadden ze een verwarmd buitenbad. Dan mag je meestal niet met een wetsuit zwemmen. Zal dus wel een trisuit worden. Als je er een keer inligt valt het dan wel mee.

6

Re: Ter Aar

Water is prima smile

7

Re: Ter Aar

Cootje schreef:

Volgens mij hadden ze een verwarmd buitenbad. Dan mag je meestal niet met een wetsuit zwemmen. Zal dus wel een trisuit worden. Als je er een keer inligt valt het dan wel mee.

Maar de overgang naar het fietsen lijkt me dan wel pittig. Dan ben je nat en moet je door de 'kou' fietsen. Of trekken jullie dan nog een shirt daar overheen?

8

Re: Ter Aar

Ik heb het nog nooit eerder gedaan bij een triathlon, maar ik neem voor morgen in Bilzen een extra fietsshirt mee, ja. Ik leg het klaar, dan besluit ik als ik uit het water kom of ik het aantrek of niet.

Louise

9

Re: Ter Aar

Morgen doe ik ook mee aan de 1/4 in Ter Aar.

Zwemmen:       23:00
Fietsen + T1: 1:10:00
Lopen + T2:      51:00

Totaal:           2:24:00

10

Re: Ter Aar

Het was afgelopen zondag mooi weer en gezellig druk in ter Aar.
De uitslag is ondertussen binnen. 5 minuten sneller dan vorig jaar. Op alle onderdelen wat gewonnen.

Zwemmen :        22:30
Fietsen + T1 :  1:09:04
Lopen + T2 :      48:18

Totaal :           2:19:52