1

Onderwerp: ook even voorstellen

Na jaren veel wedstrijden te hebben hardgelopen, vorig jaar voor de lol eens meegedaan aan een 1/8ste triathlon. Deze was letter bij mij voor de deur (Zwolle) dus ergens voelde ik mij 'verplicht' om er eens aan mee te doen. Was een geweldige ervaring dat zeker naar meer smaakt. Zwemmen heb ik altijd al leuk gevonden, het lopen ook....maar dat fietsen. Pff...is nog niet echt mijn ding hoor. Maar ja, hoort erbij he, schijnt. Op een afstand van 20 km zit ik gemiddeld op 31/32 km pu en als ik zie hoe ik voorbij word geknald, is hier nog heel veel winst te behalen.

Ben dit jaar zwaar in training voor een ander evenement waar mtb'en een heel belangrijk onderdeel is. Op 6 juni is die wedstrijd, daarna ga ik vol aan de bak voor de kwart triathlon in Zwolle. Vandaag nog wel als training meegedaan aan de estafette triathlon in Heerenveen, waarbij ik het fietsen voor mijn rekening heb genomen. Hoewel ik heel veel uren op de mtb heb doorgebracht, had ik dit jaar nog 1 ritje op de racefiets gedaan. Weet nu dat mtb'en iets heeeeel anders is dan op de racefiets.....kwam redelijk verrot aan, erg opspelende hamstrings. Maar goed....wel weer geweldig om het sfeertje te proeven, heb er zin in!!

2

Re: ook even voorstellen

welkom! Stond vandaag ook wel een aardige wind over het parcours smile . na een koud begin van de ochtend werd het gelukkig wat warmer, da scheelt ook een stuk in de beleving  big_smile

3

Re: ook even voorstellen

tja...de wind, bijzonder fenomeen...op de een of andere manier heb je hem altijd tegen, hoe je ook fietst  big_smile

4

Re: ook even voorstellen

Kwestie van heel klein maken... wink Welkom hier. Iedereen heeft zo zijn voorkeur en zijn sterke kanten. Zo kunnen we allemaal van elkaar leren.