1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo,

Ik ben Jorrit en kom uit West-Vlaanderen (België).
Ik ben 16 jaar en iets waar ik grote bewondering voor heb is de triathlonsport.
Het doel van vele lopers is ooit een marathon lopen, als men aan een triathlon meedoet, zwem je eerst 3,8 km, fiets je 180,2 km EN loop je een marathon. Toch een speciale sport, niet...
Daarom spreekt het me juist zo aan, ooit een volledige triatlon beëindigen, dat is mijn doel.
Maar nu meer over mezelf, in het zwemmen heb ik zogoed als geen ervaring, vroeger met het school gaan zwemmen, dat was het dan ook. Nu kan ik elke week 1 keer gaan zwemmen (weet het, is niet veel, maar meer tijd heb ik niet...) en hoop daarmee mijn zwemsnelheid wat te verbeteren.
In het fietsen heb ik wel al wat ervaring. Ik fiets nu al zo'n 2 à 3 jaar, en fiets al behoorlijk goed (vind ik toch van mezelf...). Volgend jaar zou ik ook meedoen aan de Ronde van Vlaanderen Cyclo (127 km). Wekelijks fiets ik de zondag, en soms bijkomend nog een andere dag. Elke dag ook met de fiets naar school (15 km heen en terug).
In het lopen heb ik nog niet zo héél veel ervaring. Loop nu al een paar weken en vind dat wel leuk. Daarmee is ook het idee gekomen om triatlons te beginnen doen.
Ook badminton ik al 7 jaar, dus een basisconditie heb ik wel...
Ik heb nog geen geplande triatlons, maar ik hoop dat die er zeker komen.

Groeten uit West-Vlaanderen,
Jorrit

2

Re: Even voorstellen

Welkom!