1

Onderwerp: Enkelband en wetsuit

Wat is me nog afvraag voor mijn eerste triathlon: Kun je je wetsuit makkelijk uittrekken over je enkelband heen of is het makkelijker om je enkelband even af te doen? Het gevaar dan is natuurlijk dat je de chip weer vergeet om te doen.

2

Re: Enkelband en wetsuit

Hendrikjan schreef:

Wat is me nog afvraag voor mijn eerste triathlon: Kun je je wetsuit makkelijk uittrekken over je enkelband heen of is het makkelijker om je enkelband even af te doen? Het gevaar dan is natuurlijk dat je de chip weer vergeet om te doen.

Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Chip gewoon laten zitten en wetsuit uittrekken, no problemo. En als je twijfelt, gewoon een keer uitproberen voor de wedstrijd.

3

Re: Enkelband en wetsuit

Die blijft wel zitten. Gewoon eroverheen rukken.

4

Re: Enkelband en wetsuit

Oké duidelijk. Bedankt, ik ga het proberen

5

Re: Enkelband en wetsuit

Hendrikjan schreef:

Oké duidelijk. Bedankt, ik ga het proberen

Het feit dat je hier überhaupt over nadenkt voor je eerste triathlon geeft mij de indruk dat het wel goed gaat komen met je voorbereiding.

6

Re: Enkelband en wetsuit

Haha, ja dat klopt wel een beetje. Ik denk niet dat ik iets heel belangrijks over het hoofd ga zien

7

Re: Enkelband en wetsuit

Je kunt gewoon eens een polshorloge rond je enkel doen en je wetsuit erover aan en uittrekken dat geeft zowat hetzelfde gevoel. Succes en ook niet te veel over die kleine dingetjes nadenken dit geeft alleen maar onnodige stress.

8

Re: Enkelband en wetsuit

Het bleek inderdaad totaal geen probleem te zijn!