1

Onderwerp: Even voorstellen..

Goedemorgen Allen,

Ik ga mezelf nu dan toch ook maar eens voorstellen. Mijn naam is Rogier, ben 31 en woonachtig in Weesp. Ik ben getrouwd en papa van 2 prachtige dochters, hiernaast heb ik een redelijk drukke baan van +/-60u per week. De afgelopen jaren heb ik hierdoor eigenlijk alleen een beetje hardgelopen wanneer de tijd ervoor was en was ik fanatiek volger van de triathlons in de buurt. Ik heb wel altijd de droom gehad om ooit eens deel te nemen aan een triathlon, maar vaak ontbrak het aan tijd (en waarschijnlijk voor het grootste gedeelte aan ruggengraat wink ).

Na vele ambitieuze plannen, die even zo vaak weer in de koelkast belande heb ik begin dit jaar besloten dat het nu maar eens afgelopen moest zijn met al die excuses. Het resultaat is dat ik aanstaande zondag mee doe aan mijn eerste 1/8 triathlon in Nederhorst den Berg. De afgelopen 3,5maand mijn best gedaan met trainen en de juiste spullen verzamelen en het resultaat moet aankomende zondag zichtbaar worden. Vanaf hier gaan we verder naar de volgende en die is op 6september in Weesp en dat is een 1/4.

Als jullie nog tips hebben voor aanstaande zondag dan zijn die altijd welkom. Bedankt voor het lezen en een fijne dag!

Gr,
Rogier

2

Re: Even voorstellen..

Hi Rogier,

Bedankt voor je intro. Goed dat je eindelijk alle excuses aan de kant hebt gezet en er helemaal voor gaat. Dat getuigd al voor doorzettingsvermogen. Dat is volgens mij ook wat je nodig hebt!

Ik start 5 juli met mijn eerste 1/4 in estafette, vervolgens 1 aug. een 1/8 en 5 sept. 1/4 singel in Apeldoorn.

Ik zou vooral gaan genieten en een mooie prestatie neerzetten, vanwaar je jezelf weer kunt verbeteren.

Succes!

Gr.

Remco

3

Re: Even voorstellen..

Hallo Rogier,

welkom en heel veel succes met je eerste en tweede en derde enz. triathlon!
ik heb ongeveer hetzelfde probleem als jij hebt, drukke baan, baby op komst heel erg druk dus. Maar goed heel veel motivatie en dedication moeten uiteindelijk genoeg zijn om aan mijn eerst triathlon deel te nemen.

ik houd er een blog over bij dus check het maar eens als je het leuk vind.

www.swim-bike-run.nl

groeten dominique.