1

Onderwerp: Groepsdiscussie triathlon en sportvoeding en -drank

Beste triatleet,

Ik ben Jarno van Loon, student SPECO Sport & Marketing/Management aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg en op dit moment stagiair bij Red Bull Nederland B.V. In het kader van mijn onderzoek wil ik je vragen, als je in de leeftijdscategorie van 15 t/m 39 jaar valt, deel te nemen aan een groepsdiscussie op donderdag 16 juli 14.00 uur op het kantoor van Red Bull Nederland. De hoofdgedachte van de groepsdiscussie gaat inhoudelijk over de combinatie van triathlon met sportvoeding en -drank en in het bijzonder Red Bull. Tijdens de groepsdiscussie zal ik een aantal vragen voorleggen, waarbij iedereen voldoende aan bod komt om zijn of haar gedachten kenbaar te maken. De groepsdiscussie zal maximaal anderhalf uur duren en aan het eind hiervan ontvang je als bedankje een mooi pakket samengesteld door Red Bull.

Graag hoor ik van je of je beschikbaar bent op bovenstaande datum en tijd. Je kunt Jarno bereiken op jarno.vanloon@nl.redbull.com of op 0625044453. Als je op een andere datum en tijd in die week beschikbaar bent, graag ook laten weten. Na aanmelding volgt er nog specifiekere informatie.

Hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Jarno van Loon