1 Laatst bewerkt door mstyz (22-08-15 21:19:34)

Onderwerp: Kwartje Anna Paulowna

Het was een pittige dag. De wind en de hitte zorgde er voor dat ik bij het lopen al helemaal opgeblazen was. Tijdens het lopen baalde ik er van, maar blijkbaar was ik niet de enige die hier last van had. Met een 8ste stekkie (5de in mijn categorie) ben ik dan achteraf meer dan tevreden. Het publiek was trouwens ongelooflijk, heel de buurt stond op de stoep. Echt geniaal!! Die sponsen waren dan ook meer dan welkom.

Zwemmen: 16:00 -> 16:40
T1:              1:15 -> 1:08
Fietsen:      59:00 -> 59:18
T2:              1:00 -> 0:42
Lopen:         40:45 -> 44:42
---------------------
Totaal:       1:58:00 > 2:02:28

Tot aan het loop onderdeel zat ik nog mooi op schema, maar toen was het toch echt op. wink

2

Re: Kwartje Anna Paulowna

Ik doe ook mee, maar ga uit van heel andere tijden dan die jij nastreeft want dat zijn top 10 tijden.

Zwemmen: 20:00
T1:              2:30
Fietsen:     1:08:00
T2:              2:00
Lopen:         52:00
---------------------
Totaal:       2:24:30
Zou voor mij een record zijn en met deze tijden denk ik in het linkerrijtje te komen smile

3

Re: Kwartje Anna Paulowna

Tja als ik naar mijn voorspelling kijk, twijfel ik met de minuut of dat niet te hoog gegrepen is. Gisteren met een hongerklop een bloktraining gedaan. En na het (te veel) eten viel de boel volledig verkeerd. Alsof ik met koorts op bed ben gaan liggen. Ik was al een beetje verkouden, maar dit maakte het feest compleet.

Ik ga mijn doelen (nog) niet veranderen, want een tijd onder de 2 uur klinkt gewoon super. Maar de aanpak naar deze wedstrijd wordt wel anders. Vandaag verplicht niks gedaan, mijn vriendin zei dat ik een keertje moest overslaan. En de komende dagen ga ik, behalve dinsdag, alles op heel rustig zetten. Ik ben benieuwd wat dat voor effect heeft voor zaterdag.

4

Re: Kwartje Anna Paulowna

In 2012 voor de laatste keer mee gedaan, toen 2:24. Dit is mijn prognose voor morgen:

Zwemmen: 17:00
T1:             2:00
Fietsen:      1:05:00
T2:             1:00
Lopen:        47:00
-----------------------
Totaal:        2:12:00

5

Re: Kwartje Anna Paulowna

Het was een pittige dag. De wind en de hitte zorgde er voor dat ik bij het lopen al helemaal opgeblazen was. Tijdens het lopen baalde ik er van, maar blijkbaar was ik niet de enige die hier last van had. Met een 8ste stekkie (5de in mijn categorie) ben ik dan achteraf meer dan tevreden. Het publiek was trouwens ongelooflijk, heel de buurt stond op de stoep. Echt geniaal!! Die sponsen waren dan ook meer dan welkom.

Zwemmen: 16:00 -> 16:40
T1:              1:15 -> 1:08
Fietsen:      59:00 -> 59:18
T2:              1:00 -> 0:42
Lopen:         40:45 -> 44:42
---------------------
Totaal:       1:58:00 > 2:02:28

Tot aan het loop onderdeel zat ik nog mooi op schema, maar toen was het toch echt op. wink

6 Laatst bewerkt door kjgoutum (23-08-15 11:22:20)

Re: Kwartje Anna Paulowna

Prima tijd Matthijs. Bij mij was het net andersom. Het zwemonderdeel viel tegen (mede door slecht kunnen navigeren door die kleine boeien) en het fietsen was inderdaad pittig. Maar tijdens het lopen vond ik mijn 2e adem en kon ik tot aan het eind blijven versnellen. Ik haalde de een na de ander in, een heerlijk gevoel. Iedere spons aanpakken om af te koelen en veel drinken, daar lag voor mij de sleutel. Uiteindelijk erg tevreden met mijn tijd.

Zwemmen: 17:00 -> 18:08
T1:            2:00 -> 1:39
Fietsen:      1:05 -> 1:05:03
T2:            1:00 -> 0:41
Lopen:       47:00 -> 45:39
--------------------------------
Totaal:    2:12:00 -> 2:11:09

7

Re: Kwartje Anna Paulowna

Strakke verbetering van je vorige tijd! Die tweede adem had ik ook graag gekregen, maar met een gemiddelde hartslag van 181 was er niet veel tweede adem meer te vinden.

Die sponzen waren de redding. Ik kwam ook echt zeiknat over de finish. Daar keek ik elke keer weer naar uit.

8 Laatst bewerkt door Hendrikjan (27-08-15 07:14:41)

Re: Kwartje Anna Paulowna

Wat een super tijden zeg. Ik heb zelf ook voor het eerst (individueel, wel een paar keer in een trio) deelgenomen aan Anna Paulowna aangezien dit mijn geboordedorp is big_smile . Ik vond het ook een superdag en was blij dat ik tijdens het lopen zoveel sponzen aan kon pakken.
De schoolslag heb ik binnen de 20 minuten kunnen voltooien, en trouwens er is hier een leuke film met de drone van gemaakt (https://www.youtube.com/watch?v=jbAM-p2DPnM)
Het fietsen ging voor mij persoonlijk zeer goed, gemiddelde van 36. Het lopen was natuurlijk zwaar en je moet je ook niet verkijken op de afstand want die is geen 10km maar iets van 10,4km. Ik hoopte binnen de 45 minuten maar dit werd iets boven de 46 minuten.
Ik stond op de reservelijst aangezien het al snel vol zat. Ik ben toch erg blij dat ik dit evenement nog even heb kunnen meepakken!

9

Re: Kwartje Anna Paulowna

Mooie prestatie hoor!
Die camerabeelden zijn inderdaad fantastisch! smile