26

Re: 12 september 2015 - Politie Triathlon Spijkenisse

Grappig fvschie, met jouw hybride fiets en eindtijd heb ik een vermoeden wie je bent. Voor mij was het ook de eerste multisport. Ik heb waardeloos gezwommen, uit angst voor kramp in het water. Fietsen ging goed. Daar heb ik jou vlak bij het einde ingehaald. Bij het lopen liep ik veel achterliggers voorbij, jij kwam mij (als enige) zo'n kilometer voor de finish voorbij. Normaal loop ik een 5 in 20 mins, maar dat zat er nagenoeg ongetraind niet in.

Als ik de goede persoon voor mij heb, zou je met een racefiets echt nog flink wat minuten kunnen winnen.

27

Re: 12 september 2015 - Politie Triathlon Spijkenisse

Ik fietste/liep in een zwart T-shirt met baard, als 't helpt. Ik passeerde bij het einde van het fietsen net de zwemstart van de volgende groep.

Die racefiets komt er al heel snel. Een mooie tweedehands Cube Peloton Pro met wat upgrades. Hopelijk na wat kilometers blijkt dat het inderdaad de perfecte maat is, maar hij voelde goed. Geen expert op 't gebied van (race-)fietsen. :-)

28 Laatst bewerkt door Basv (18-09-15 00:45:29)

Re: 12 september 2015 - Politie Triathlon Spijkenisse

Wat een heerlijke wedstrijd was dit! Mooie afsluiting van mijn eerste seizoen. Vooral het fietsen vond ik geniaal, 40km in een rechte lijn rijden met één keerpuntje. Zwemmen ging naar verwachting, fietsen ging ook wel lekker maar loopsnelheid blijft voor mij het grootste struikelblok. Genoeg tijd om daar tijdens de winter aan te werken gelukkig.

Tijden (OD):
Zwem: 25:29
Fiets: 1:02:46
Loop: 46:56
Totaal inclusief wissels: 2:19:48

29

Re: 12 september 2015 - Politie Triathlon Spijkenisse

@nvschie

Dan heb ik de goede voor me. Met die fiets gaat wel goed komen. Ik was ook nieuw met fietsen. Paar maanden terug met mtb-en (over de weg) begonnen. Ging waardeloos. Na 5 keer trainen en de switch naar racefiets zat ik al 12 kmpu hoger gemiddeld op de 40 km. Dat scheelt toch echt een berg

Succes iig!