1

Onderwerp: Last van knie door spijkerbroek

Begin dit jaar kocht ik een nieuwe spijkerbroek, van een ander merk dan normaal. Sindsdien heb ik af en toe last van m'n knieën. Pas onlangs kwam ik erachter dat het zeer waarschijnlijk met die nieuwe spijkerbroek te maken heeft. Heeft iemand anders dezelfde ervaringen? De stof van de spijkerbroek is behoorlijk stug, en bij zitten of hurken knelt het bij m'n knieën.

2

Re: Last van knie door spijkerbroek

Beetje raar verhaal. Ik neem aan dat je dan veel zit of hurkt? Niet het idee dat het dan daardoor komt? Ik mag aannemen (omg ik hoop het echt heel erg) dat je ook wel eens iets anders draagt tijdens het zitten of hurken?

3

Re: Last van knie door spijkerbroek

Vreemd verhaal inderdaad, maar ik weet het vrij zeker. ik heb alleen last van m'n knieën als ik die ene stugge spijkerbroek draag. Ik heb de broek maanden niet gedragen en al maanden geen last, en nu na twee dagen dragen weer spontaan last (steken). Bij minder stugge spijkerbroeken (o.a. Levi) en andere lange broeken geen last. Trainen staat nu op een laag pitje, dus dat kan het niet zo zijn.

Het is wel zo dat vanwege twee twee kleine koters ik regelmatig door m'n knieën moet, voor veters strikken, wassen, verschonen e.d. Daar heb ik normaal geen last van, maar er staat met die spijkerbroek wel flink druk op m'n knieschijf.

Ik heb verder nooit van zoiets gehoord, dus ik vroeg me af of ik de enige ben met dit probleem. Wellicht ook niet de goede plek om het te vragen. Wie weet heeft iemand er iets aan, die ook eerst aan een sport gerelateerd probleem denkt.

4

Re: Last van knie door spijkerbroek

Broek wegdonderen. Opgelost.

Of pijpen afknippen en er Daisy Dukes van maken. Ik hoef het resultaat overigens niet te zien.  smile

5

Re: Last van knie door spijkerbroek

Dorter schreef:

Broek wegdonderen. Opgelost.

Of pijpen afknippen en er Daisy Dukes van maken. Ik hoef het resultaat overigens niet te zien.  smile

smile smile

6

Re: Last van knie door spijkerbroek

Ik moet ineens denken aan die mop van die man die rechtsdragend was en een linksdragende broek kocht ... lol

7 Laatst bewerkt door Louise (21-10-15 19:37:55)

Re: Last van knie door spijkerbroek

Mij doet het denken aan dit onderwerp op het Fiets-forum: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php … mp;t=68697 Ik heb dat toe gevolgd en er in die tijd op gelet en inderdaad gemerkt dat een broek effect heeft op je knieën. Ik heb er nooit last van, maar het doet wel iets.

Louise