1 Laatst bewerkt door sieger (30-10-06 13:28:53)

Onderwerp: Sieger

Laat ik me ook maar eens weer aanmelden.. ik ben heel wat jaartjes geleden zeer actief geweest in de triathlon wereld, en ben van plan om weer eens wat wedstrijdjes mee te pakken  (moet de hele nog eens doen ) dus Erik tongue

Sieger Everts

30 jaar jong

Lijstje van erik volgt nog tongue

2 Laatst bewerkt door duathleet (31-10-06 10:22:41)

Re: Sieger

haha evvo daar zal ik je aan houden. Alleen dan moet je het wel in je uppie doen ik zal namelijk nooit meer een triathlon doen als het zwemmen langer is dan 1 km.

maarre volgens mij ben je al bijna 31 jaar hoor...

3

Re: Sieger

edit 31 jaren jong tongue

4

Re: Sieger

Edit 39 jaren jong.

smile

Komend jaar toch maar eens weer een triathlon of wat mee doen.

Ben in 1995 gestopt met triathlon en over gestapt op survivalrun en adventure race. Heb onder andere 2 x de dutch extreme gedaan. En was actief in het RUC circuit bij de survivalbond. Na een hernia, schouder en pols operatie een paar jaar niets gedaan te hebben, ben ik sinds ca 2 jaar weer wat serieuzer aan het trainen ( 2 a 3 x per week mtben en hardlopen)

Zondag aanstaande staat de eerste uitdag op het programma , de halve van egmond.

Daarnaast heb ik mij opgegeven voor
Heerenveen ( sta op de wachtlijst)
Norg
triathloon
Ook doe ik mee met het NMK triathlon op 11 juni

Ik moet mijn spulletjes nog op orde krijgen ( fiets en wetsuit )  . Hiervoor hoop ik hier wat info te krijgen want er is een hoop veranderd in de jaren  big_smile

5

Re: Sieger

Sieger, welkom terug! Hopelijk komt je volgende bericht voor 2023  wink

6

Re: Sieger

Altijd scherp die Maca big_smile

7 Laatst bewerkt door sieger (30-10-15 22:57:16)

Re: Sieger

...

8

Re: Sieger

Vandaag mijn bevestiing van het ntb lidmaatschap binnen  gekregen. Dus volgend jaar maar wat serieuzer aan de slag tongue