1

Onderwerp: Een nieuwe uitdaging

Hallo,

Ik ben Wieger, na een aantal jaar cyclo's te hebben gefietst (oa Otzthaler radmarathon) begon ik het " heilige moeten" te missen met alleen wielrennen.

Na een artikel in de metro te hebben gelezen over iemand die een triathlon had gedaan ben ik mezelf er maar eens in gaan verdiepen en het lijkt me een erg mooie uitdaging.

Mijn doel is om volgend jaar een halve(midden) afstand te doen (denk aan de triatlon van Didam) ambitieus maar ik denk ik het wel zou moeten kunnen.

Qua training vind ik met name het  zwemmen een uitdaging (gisteren eerste zwemles, crawl, gehad sinds de basisschool)

Maar ik heb er veel zin in!

2

Re: Een nieuwe uitdaging

Hey Wieger,
Goed dat je zwemles hebt genomen! Zelf zit ik sinds begin dit jaar bij een vereniging en dat heeft mij veel geholpen, vooral met zwemmen!
Succes met trainen!

3

Re: Een nieuwe uitdaging

Wieger welkom! En veel succes met het zwemmen.

4

Re: Een nieuwe uitdaging

Welkom, en veel succes - van niks naar een halve is ambitieus. Heb je wel al eerder hardgelopen? Ik kom zelf ook uit het fietsen, en het heeft mij toch wel veel tijd gekost om van die fietsbenen enigszins hardloopbenen te maken!

Louise

5

Re: Een nieuwe uitdaging

Hallo Wieger,

heel veel succes met je uitdaging! ik zeg maar zo: it seems to be impossible until it's done!

Groeten,

Dominique.

www.swim-bike-run.nl

6

Re: Een nieuwe uitdaging

Hallo,

Leuk om de enthousiaste reacties te lezen!

De halve staat nog steeds voor volgend jaar maar ik denk dat het (na wat meer leeswerk) wel goed is om een sprint of kwart te doen in de voorbereiding.

In maart is er een sprint bij het deMirandabad in Amsterdam dat wordt mijn eerste test big_smile

Groeten Wieger