1

Onderwerp: Triathlon226 doorlink

Vandaag is het dus zover dat de website van triathlon226.nl is opgedoekt, of liever opgegaan in triathlon-sport.nl. Op zich een goede zaak denk ik, al is nu wel de link naar dit forum spoorloos. Zou er geregeld kunnen worden dat de link weer enigzins prominent wordt aangebracht? Allicht wel iemand die meeleest en hier iets aan kan doen. Of zijn er met dit forum ook andere plannen?

2

Re: Triathlon226 doorlink

Hoezo is dit een goede zaak ? Ik zie weinig tot geen verbeteringen, of mis ik iets ? En inderdaad heel vervelend dat de link naar dit forum er niet is.

3

Re: Triathlon226 doorlink

Ach, nieuw jasje, en alles wat officiëler en dus minder vrijblijvend qua opzet. Het is in elk geval beter dan twee sites die dezelfde informatie geven. Al had ik wel het idee dat zaken als het forum en prikbord min of meer het bestaansrecht van de oude site waren, daar kwamen meer bezoekers op af dan de nieuwsberichten. Benieuwd of ze dit nog gaan corrigeren, anders krijg je misschien alsnog een tweede site.

4 Laatst bewerkt door mstyz (12-10-15 11:48:39)

Re: Triathlon226 doorlink

Ik vind het nieuwe jasje wel goed geslaagd. Een goede verbetering van de vorige. Ook de opzet waarbij er vanuit twee kanalen nieuws/achtergrond wordt verzameld vind ik prettig. Natuurlijk rondom Kona is er extra veel te melden, dus ik ben benieuwd hoe dat de komende tijd wordt voortgezet.

Het zou wel chique zijn als het forum en het prikbord weer een plekje terug krijgen. Ik denk dat een hoop van deze actieve bezoekers ook een aanjager kunnen zijn van triathlon-sport.nl en daarmee kunnen helpen aan het succes van dit initiatief. Zo niet dan zal het forum de rol van het prikbord kunnen overnemen, en zal het forum zijn eigen promotie moeten oppakken.... inderdaad krijg je dan twee platformen.

Ik weet niet van de geschiedenis van triathlon226 en triathlonforum? Zijn die samen ontstaan?

-- M

5

Re: Triathlon226 doorlink

We zijn ruim een maand verder en ik ben nog steeds niet enthousiast  sad . Naast de link naar dit forum, missen er ook andere links, bijv. naar triathlon trainers.  Terwijl de pagina wel bestaat binnen triathlon-sport (maar alleen via zoekmachines/google te vinden).

Verder vind ik de site ook onoverzichtelijk en de indeling niet prettig (pleurt op met je fans/followers/subscribers/fans love us/tags ed flauwekul... hmm )

6 Laatst bewerkt door woes (19-11-15 18:18:53)

Re: Triathlon226 doorlink

Ik zou zeggen (maar misschien heb je dat al gedaan): mail de redactie van de website. E.e.a. is nog niet zo lang geleden gelanceerd dus ik denk dat ze best wel wat input / feedback kunnen gebruiken!

Ik vind de site wel (redelijk) overzichtelijk en het nieuws rondom de Nederlandse triatleten wordt goed in beeld gebracht. Een link naar dit forum lijkt me wel op zijn plaats.

7

Re: Triathlon226 doorlink

Bas schreef:

We zijn ruim een maand verder en ik ben nog steeds niet enthousiast  sad . Naast de link naar dit forum, missen er ook andere links, bijv. naar triathlon trainers.  Terwijl de pagina wel bestaat binnen triathlon-sport (maar alleen via zoekmachines/google te vinden).

Verder vind ik de site ook onoverzichtelijk en de indeling niet prettig (pleurt op met je fans/followers/subscribers/fans love us/tags ed flauwekul... hmm )

Tsja, ik ben afgehaakt. Beetje vreemd design met al die foto's en inderdaad vervelend dat de link naar het forum weg is. Ik gebruik nu een directe link naar het forum en moet zeggen dat ik de site niet echt meer mis tongue

8

Re: Triathlon226 doorlink

Ik heb een verzoek gedaan om de link naar triathlonforum.nl weer te plaatsen.....nog even het antwoord afwachten...

9

Re: Triathlon226 doorlink

Heb antwoord ontvangen op het verzoek: het eigenaarschap van de website triathlon-sport.nl ligt bij de NTB. Zij hebben een strakke(re) richtlijn dan triathlon226 voorheen had mbt het plaatsen van linkjes op de pagina. Helaas vinden zij het niet goed dat er een link naar dit forum geplaatst wordt. Wel wordt het forum genoemd op de link pagina: http://www.triathlon-sport.nl/links/

Ik vind het uiteraard erg jammer dat de link niet geplaatst wordt op de homepage omdat m.i. juist een niet forum als dit (beginnende)atleten perfect informeert over de triathlonsport en dus vooral op een een site als triathlon-sport.nl goed vindbaar moet zijn. Maar goed, het is niet zoals het is. Gelukkig is het forum zeer goed vindbaar via google. En als jullie het forum nu ook nog even allemaal onder de aandacht brengen bij de webmaster van jullie vereniging dan komt het zeker goed!! wink