1

Onderwerp: Update triathlonforum.nl

Vandaag heb ik een aantal updates geïnstalleerd op het forum.
Er zijn geen extra functies toegevoegd, wel zijn er foutjes e.d. weggepoetst.
Het uiterlijk is iets gewijzigd maar dat zal vrijwel niemand opvallen.

Mocht je plots problemen ondervinden die je nog nooit eerder ontmoet had, zet dan een reactie onder dit bericht of als zelfs dat niet meer lukt....stuur even een mailtje naar webmaster@triathlonforum.nl

Veel plezier weer met het forum!

2

Re: Update triathlonforum.nl

Wijnand schreef:

Vandaag heb ik een aantal updates geïnstalleerd op het forum.
Er zijn geen extra functies toegevoegd, wel zijn er foutjes e.d. weggepoetst.
Het uiterlijk is iets gewijzigd maar dat zal vrijwel niemand opvallen.

Mocht je plots problemen ondervinden die je nog nooit eerder ontmoet had, zet dan een reactie onder dit bericht of als zelfs dat niet meer lukt....stuur even een mailtje naar webmaster@triathlonforum.nl

Veel plezier weer met het forum!

Hi Wijnand, het was me stiekem toch wel opgevallen, het ziet er allemaal weer wat frisser uit. Dank voor je werk!

3

Re: Update triathlonforum.nl

Ziet er goed uit! Thnx.

4

Re: Update triathlonforum.nl

De mobiele versie is wel een heel stuk verbeterd, nu leesbare tekst in plaats van een exacte weergave van de normale pagina;s. Super!

5

Re: Update triathlonforum.nl

Cootje schreef:

De mobiele versie is wel een heel stuk verbeterd, nu leesbare tekst in plaats van een exacte weergave van de normale pagina;s. Super!

Klop inderdaad. Dat is de grootste verandering. Erg prettig ook voor mij om alle post in de gaten te houden en eventueel te kunnen verwijderen/aanpassen (veel reklame de laatste tijd)....dat was bij de vorige versie een uitdaging op een iPhone 5..... yikes

6

Re: Update triathlonforum.nl

Top! Ziet er net iets frisser uit.
Ik vind het een klein beetje vervelend dat de topic naam boven iedere reactie terugkomt (die leidt mij af van de reactie zelf...) maar ik kan me ook voorstellen dat mensen dat juist prettig vinden.

7

Re: Update triathlonforum.nl

Soms is dat zelfs wel nodig ;-)