1 Laatst bewerkt door SPECOStudent (07-12-15 18:10:16)

Onderwerp: Enquête Arena Swimwear

Beste leden van Triathlonforum,

Voor onze enquête zijn wij op zoek naar de zwemmers onder jullie!

Waarom?
Wij zijn studenten van SPECO Sport & Media aan de Fontys Hogeschool Tilburg. Wij hebben van Arena Swimwear de opdracht gekregen om de naamsbekendheid van het merk te vergroten. Om meer kennis en inzicht te krijgen, hebben wij uw hulp nodig. De enquête wordt afgesloten op 11 december 2015. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 2 minuten.

Wij stellen uw input zeer op prijs!

Alvast bedankt.

Link naar de enquête (klik)

2

Re: Enquête Arena Swimwear

Done

3

Re: Enquête Arena Swimwear

petitmas schreef:

Done

Dank u wel, Petitmas!

4

Re: Enquête Arena Swimwear

Done

5

Re: Enquête Arena Swimwear

eum, valt een triathlon onder een 'zwem-evenement'? (ik vind van niet namelijk tongue )

6

Re: Enquête Arena Swimwear

monkeloor schreef:

eum, valt een triathlon onder een 'zwem-evenement'? (ik vind van niet namelijk tongue )

Ik heb de enquete ook ingevuld, ik ben altijd erg benieuwd naar de vraagstelling en het taalgebruik van studenten. Ook ben ik erg benieuwd of er nuttige informatie uit deze enquete wordt gehaald. Tenslotte ben ik het met je eens dat een triathlon niet als 'zwemevenement' te categoriseren is. Maar wellicht denken de studenten daar anders over. En heb ik de enquete dus verkeerd ingevuld.

7

Re: Enquête Arena Swimwear

Ook denniss, monkeloor en Maca944 bedankt voor het invullen.

@Maca944
Wij zijn in opdracht van Arena Swimwear bezig met concepten voor reclame-uitingen. Met deze enquête proberen wij onder de zwemmers (bij triatlon zitten ook veel zwemmers wink) deze concepten te testen. De antwoorden op de vragen uit de lijst geven ons een goede indicatie hoe de concepten ontvangen worden door de doelgroep.

@Maca944 en monkeloor
Verder ben ik het met jullie eens; een zwemevenement is geen triatlon. Als dit verkeerd is overgekomen, excuses. Denk hierbij aan een EK Zwemmen in Pieter vd Hoogenband-zwemstadion, de SwimCup in Amsterdam, maar ook zwemwedstrijden van lager niveau of lagere leeftijdcategorieën.

8

Re: Enquête Arena Swimwear

SPECOStudent schreef:

Ook denniss, monkeloor en Maca944 bedankt voor het invullen.

@Maca944
Wij zijn in opdracht van Arena Swimwear bezig met concepten voor reclame-uitingen. Met deze enquête proberen wij onder de zwemmers (bij triatlon zitten ook veel zwemmers wink) deze concepten te testen. De antwoorden op de vragen uit de lijst geven ons een goede indicatie hoe de concepten ontvangen worden door de doelgroep.

@Maca944 en monkeloor
Verder ben ik het met jullie eens; een zwemevenement is geen triatlon. Als dit verkeerd is overgekomen, excuses. Denk hierbij aan een EK Zwemmen in Pieter vd Hoogenband-zwemstadion, de SwimCup in Amsterdam, maar ook zwemwedstrijden van lager niveau of lagere leeftijdcategorieën.

mm, dan heb je niet veel aan mijn enquete verder. Ik doe veel aan triathlon, maar zwemwedstrijden laat ik links liggen. Ik ben geen zwemmer tongue

9

Re: Enquête Arena Swimwear

Ingevuld, want de kans om mijn eigen zwembroek te mogen ontwerpen laat ik niet liggen. Het aanbod in de winkels is namelijk meestal om te janken zo lelijk... sad

10

Re: Enquête Arena Swimwear

Ach, die tijd die van de kleedkamer naar het zwembad loopt, kom je ook wel overheen, toch!?

11

Re: Enquête Arena Swimwear

Aan zo een zwemstring kun je toch niet veel veranderen :-)

12

Re: Enquête Arena Swimwear

Ik heb m ook ingevuld met de gedachte dat triathlon niet bij zwemevenementen hoort...

13 Laatst bewerkt door SPECOStudent (09-12-15 13:19:48)

Re: Enquête Arena Swimwear

Wij hebben nog een vervolg enquête gemaakt om ons onderzoek af te kunnen ronden.

Deze vragenlijst gaat voornamelijk over zwempakken, maar er zitten wel enkele dubbele vragen in (vergeleken met de vorige enquête).

Het zou heel fijn zijn als jullie deze ook in kunnen vullen.

Alvast bedankt!