1

Onderwerp: Uitnodiging op 31-12 voor min. 10 en max. 100 x 100m (ook voor teams)

Bron: https://www.facebook.com/events/558470184302341/

De vaste banenzwemmers van Bronbad de Lockhorst willen i.s.m. Optisport Sliedrecht iedereen graag uitnodigen om deel te nemen aan de oudejaarstraining op zaterdag 31 december 2015 in zwembad de Lockhorst. Op de laatste training van het jaar gaan we 100 x 100 meter (minder mag ook) zwemmen om op een sportieve manier het jaar 2015 af te sluiten.

De zwemtraining begint om 08.00 uur en duurt op deze 31 december tot 11.30 uur. Daarna ruimen we op en gaan genieten van een heerlijk oliebol.

Je kunt alleen zwemmen maar ook teams zijn welkom. Een team kan bestaan uit maximaal 10 mensen omdat er minimaal 10 keer 100 meter gezwommen moet worden. (het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven) Het team kan b.v. bestaan uit 2 personen, hier zwemt ieder persoon 50 x 100 meter. Als er 4 personen zijn dan zwemt iedereen 25 x 100 meter. 10 mensen in een team zwemmen dan 10 x 100 meter.
Heb jij geen team, maar wil je wel een minimaal 10 keer 100 meter mee zwemmen? Dan ben je natuurlijk ook van harte welkom.

Er zijn 6 banen in het bad, wij streven naar 10 personen per baan en komen zo op een maximum van 60 personen die tegelijkertijd in het bad liggen.
Mochten er zich te veel mensen aangemeld hebben dan wordt door de organisatie bepaald wie er mee kunnen doen.

Kosten: De toegangsprijs is voor zwemmers zonder abonnement € 4,80 per zwemmer. Opgeven? Mail naar 100x100@gerbenonline.com vermeld je Volledige naam of teamnaam en team leden, leeftijd, afstand die je wilt proberen te zwemmen en de gewenste starttijd (max. 2 minuten per 100 meter). Je kunt je opgeven tot zondag 27 december 12.00 uur. Zonder dat je jezelf hebt opgegeven ben je ook welkom, maar kunnen we niet garanderen dat we voor jou een plaatsje hebben. Jongeren onder 16 jaar moeten eerst toestemming vragen aan hun ouders/zwemtrainer of zij mee kunnen en mogen doen. Je inschrijving wordt bevestigd doormiddel van een bevestigingsmail. Deze mails worden uiterlijk 29 december verstuurd.

Ken of ben je iemand die mee wil doen, wil komen aanmoedigen of banen tellen? Deel deze informatie en schrijf je in!

2

Re: Uitnodiging op 31-12 voor min. 10 en max. 100 x 100m (ook voor teams)

3 1/2 uur voor 10km. Je weet dat je dit op een triathlonforum post he? wink

3

Re: Uitnodiging op 31-12 voor min. 10 en max. 100 x 100m (ook voor teams)

Jazeker,

Het zijn vooral triathlonners die in Sliedrecht banenzwemmen en het zijn vooral triathlonners die zich opgeven voor deze uitdaging.
De één zwemt alles alleen, anderen zwemmen elk een deel achter elkaar of in estafette. Niemand is verplicht om 100x te zwemmen.

Zelf ga ik starten op 1:45, dus hoop ik in 2 uur en 55 min. klaar te zijn. Niet heel erg lang als je het vergelijkt met een halve of hele triatlon. Vorig jaar heb ik met Yvonne van Vlerken 50x om de 1:30 gezwommen. De tijd dat ik dit 100x in 1:30 deed, ligt ver achter mij. Tot nu toe start iedereen om de 1:45 of 2:00 en tussen de 25 en 100 keer.

Dus kom gezellig langs als je zin hebt om het jaar sportief af te sluiten.