1

Onderwerp: Beste wensen voor 2016!

Alvast mijn beste wensen voor iedereen en een sportief en gezond 2016. Mijn eerste training van 2016 zit er al op :-)

Mvg Ronny

2

Re: Beste wensen voor 2016!

Ja Ronnyke, jij en alle andere triathlonliefhebbers hier ook een heel goed en sportief 2016 gewenst. Ik heb het eerste ritje er ook opzitten. Lekker hoor!

3

Re: Beste wensen voor 2016!

De beste wensen iedereen, dat het een mooi en sportief jaar mag worden! (en ja, ook mijn eerste training zit er alweer op).

4

Re: Beste wensen voor 2016!

Gelukkig 2016 iedereen! Ik ga het sportieve jaar beginnen met een schaatswedstrijd vanavond.

5

Re: Beste wensen voor 2016!

Dat het voor iedereen maar een mooi jaar mag worden, met topprestaties, fijne trainingen en zo min mogelijk blessures.

6

Re: Beste wensen voor 2016!

Goed idee om het in 1 topic te doen..

Iedereen de beste wensen voor 2016, op een mooi, sportief en vooral gezond jaar

Ik heb er nu 2 trainingen opzitten, heel rustig loopje op nieuwjaarsdag, net 45 min op de tacx ( wat een takkeweer buiten ) en morgen traditionele nieuwjaarsloop bij bloemendaal, 45 min de ene kant op en dan weer 45 min terug met de groep RTC / AVA en andere geïnteresseerde lopers uit Almere

7

Re: Beste wensen voor 2016!

Dat is een van mijn goede voornemens marcelca om wat meer goede ideeën te hebben ;-)

8

Re: Beste wensen voor 2016!

En ook ik wens iedereen een mooi 2016 toe, op sportief en overig gebied.

Voor mij nog geen 2016-trainingen: ik ben verkouden, niet zo erg, maar ik hoest wel van ergens behoorlijk diep van binnen, dus beter even rust. Gister was sowieso rustdag, vandaag sla ik over, hopelijk kan ik morgen alweer een rustig stukje fietsen of lopen.

Louise

9

Re: Beste wensen voor 2016!

Ook van mij aan iedereen hier een mooi, blessurevrij en sportief geslaagd 2016 gewenst!

/Herman